Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Bulgakova, O.S. |
|
dc.contributor.author |
Kudriavtsev, A.V. |
|
dc.contributor.author |
Zosimov, V.V. |
|
dc.contributor.author |
Pozdeev, V.O. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-17T18:41:47Z |
|
dc.date.available |
2019-12-17T18:41:47Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Algorithmic modifications in procedural generation systems / O.S. Bulgakova, A.V. Kudriavtsev, V.V. Zosimov, V.O. Pozdeev // Управляющие системы и машины. — 2019. — № 3. — С. 52-59. — Бібліогр.: 12 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0130-5395 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.15407/csc.2019.03.052 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/161651 |
|
dc.description.abstract |
The Modified Diamond Square algorithm is presented, as a result of which a 3-dimensional map of the fractal surface is obtained. This method of visualization using voxels allows to generate the relief structures (caves, canyons, quarries) that cannot be generated using a regular elevation map. The result of using the modified algorithm is shown on the landscape construction. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті — представлення модифікованого алгоритму Diamond Square, в результаті роботи якого можна отримати тривимірну карту фрактальної поверхні. Методи. У середовищі Unity була створена демонстрація для побудови ігрових рівнів, яка дозволяє будувати карти на основі модифікованого алгоритму Diamond Square. В результаті своєї роботи отримаємо 3-мірну карту фрактальної поверхні, яка може бути використана у майбутніх проектах. Вихідна програма служить для демонстрації роботи алгоритму і ґрунтується на трьох сценаріях: модифікованому алгоритмі Diamond Square, допоміжних алгоритмах обробки і сценаріїв камери. Результати. В статті представлено модифікований алгоритм Diamond Square, в результаті роботи якого отримуємо тривимірну карту фрактальної поверхні. Результат використання модифікованого алгоритму показано на прикладі побудови ландшафтної конструкції. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Цель статьи — представление модифицированного алгоритма Diamond Square, в результате работы которого можно получить трехмерную карту фрактальной поверхности. Методы. В среде Unity была создана демонстрация для построения игровых уровней, которая позволяет строить карты на основе модифицированного алгоритма Diamond Square. В результате работы алгоритма получается 3-мерная карта фрактальной поверхности, которая может быть использована в будущих проектах. Исходная программа служит для демонстрации работы алгоритма и основывается на трех сценариях: модифицированном алгоритме Diamond Square, вспомогательных алгоритмах обработки и сценариев камеры. Результаты. В статье представлен модифицированный алгоритм Diamond Square, в результате работы которого получаем трехмерную карту фрактальной поверхности. Результат использования модифицированного алгоритма показан на примере построения ландшафтной конструкции. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Управляющие системы и машины |
|
dc.subject |
Applications |
uk_UA |
dc.title |
Algorithmic modifications in procedural generation systems |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Алгоритмічні модифікації в системах процедурної генерації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Алгоритмические модификации в системах процедурной генерации |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
303.721;004.03142 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті