Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетингова стратегія для виробників полегшених газових балонів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сергієв, В.В.
dc.contributor.author Адільшинов, Р.К.
dc.date.accessioned 2011-02-07T09:51:38Z
dc.date.available 2011-02-07T09:51:38Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Маркетингова стратегія для виробників полегшених газових балонів / В.В. Сергієв, Р.К. Адільшинов // Економічний вісник Донбасу. — 2007. — № 3(9). — С. 112-114. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16123
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.subject Стратегічний менеджмент uk_UA
dc.title Маркетингова стратегія для виробників полегшених газових балонів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис