Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Аналітична модель функціонування call-центру

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Коба, О.В.
dc.contributor.author Пустова, С.В.
dc.date.accessioned 2008-08-28T10:32:31Z
dc.date.available 2008-08-28T10:32:31Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Аналітична модель функціонування call-центру / О.В. Коба, С.В. Пустова // Доп. НАН України. — 2007. — N 2. — С. 17-25. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. en_US
dc.identifier.issn 1025-6415
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602
dc.description.abstract An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher "Доповіді НАН України" en_US
dc.subject Математика en_US
dc.title Аналітична модель функціонування call-центру en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US
dc.identifier.udc 519.872


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис