Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Энергоэффективность рекуперативных режимов электромобиля

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Клепиков, В.Б.
dc.contributor.author Семиков, А.В.
dc.date.accessioned 2019-09-19T10:04:14Z
dc.date.available 2019-09-19T10:04:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Энергоэффективность рекуперативных режимов электромобиля / В.Б. Клепиков, А.В. Семиков // Технічна електродинаміка. — 2017. — № 6. — С. 36–42. — Бібліогр.: 11 назв. — pос. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-7970
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/techned2017.06.036
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158975
dc.description.abstract Выведены соотношения для определения энергии, которая может быть возвращена источнику питания электромобиля при реализации электроприводом торможений в рекуперативном режиме. Рассмотрены случаи динамического снижения скорости и спуска с заданной скоростью. Учтены потери от сил трения и аэродинамического сопротивления воздуха. Получены графики зависимости удельной (на единицу массы электромобиля) экономии энергии в зависимости от параметров движения. Выполнены расчёты для стандартных городских циклов движения и показано, что экономия может достигать 12…22% от общих затрат на движение. uk_UA
dc.description.abstract Виведено співвідношення для визначення енергії, яка може бути повернута джерелу живлення електромобіля при реалізації електроприводом гальмувань у рекуперативному режимі. Розглянуто випадки динамічного зниження швидкості і спуску з заданою швидкістю. Враховано втрати від сил тертя і аеродинамічного опору повітря. Отримано графіки залежності питомої (на одиницю маси електромобіля) економії енергії в залежності від параметрів руху. Виконано розрахунки для стандартних міських циклів руху і показано, що економія може досягати 12 ... 22% від загальних витрат на рух. uk_UA
dc.description.abstract Relations for the determination of energy, which can be returned to the power source of the electric vehicle when the braking system is implemented in the regenerative mode by the electric drive, are derived. The cases of dynamic decrease in speed and descent with a given speed are considered. The losses from frictional forces and aerodynamic drag of air are taken into account. The dependence of the specific energy saving on the parameters of motion is obtained. Calculations have been made for standard urban traffic cycles and it is shown that savings can reach 12…22% of total traffic consumption. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут електродинаміки НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна електродинаміка
dc.subject Електромеханічне перетворення енергії uk_UA
dc.title Энергоэффективность рекуперативных режимов электромобиля uk_UA
dc.title.alternative Енергоеффективність рекуперативних режимів електромобіля uk_UA
dc.title.alternative Energy efficiency of electric vehicle regenerative mode uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.331


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис