Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Клепиков, В.Б. |
|
dc.contributor.author |
Семиков, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-19T10:04:14Z |
|
dc.date.available |
2019-09-19T10:04:14Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Энергоэффективность рекуперативных режимов электромобиля / В.Б. Клепиков, А.В. Семиков // Технічна електродинаміка. — 2017. — № 6. — С. 36–42. — Бібліогр.: 11 назв. — pос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1607-7970 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.15407/techned2017.06.036 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158975 |
|
dc.description.abstract |
Выведены соотношения для определения энергии, которая может быть возвращена источнику питания электромобиля при реализации электроприводом торможений в рекуперативном режиме. Рассмотрены случаи динамического снижения скорости и спуска с заданной скоростью. Учтены потери от сил трения и аэродинамического сопротивления воздуха. Получены графики зависимости удельной (на единицу массы электромобиля) экономии энергии в зависимости от параметров движения. Выполнены расчёты для стандартных городских циклов движения и показано, что экономия может достигать 12…22% от общих затрат на движение. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Виведено співвідношення для визначення енергії, яка може бути повернута джерелу живлення електромобіля при реалізації електроприводом гальмувань у рекуперативному режимі. Розглянуто випадки динамічного зниження швидкості і спуску з заданою швидкістю. Враховано втрати від сил тертя і аеродинамічного опору повітря. Отримано графіки залежності питомої (на одиницю маси електромобіля) економії енергії в залежності від параметрів руху. Виконано розрахунки для стандартних міських циклів руху і показано, що економія може досягати 12 ... 22% від загальних витрат на рух. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Relations for the determination of energy, which can be returned to the power source of the electric vehicle when the braking system is implemented in the regenerative mode by the electric drive, are derived. The cases of dynamic decrease in speed and descent with a given speed are considered. The losses from frictional forces and aerodynamic drag of air are taken into account. The dependence of the specific energy saving on the parameters of motion is obtained. Calculations have been made for standard urban traffic cycles and it is shown that savings can reach 12…22% of total traffic consumption. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут електродинаміки НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Технічна електродинаміка |
|
dc.subject |
Електромеханічне перетворення енергії |
uk_UA |
dc.title |
Энергоэффективность рекуперативных режимов электромобиля |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Енергоеффективність рекуперативних режимів електромобіля |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Energy efficiency of electric vehicle regenerative mode |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
621.331 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті