Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Регулювання швидкості машини подвійного живлення з керованими перетворювачами в колах статора і ротора

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шаповал, І.А.
dc.contributor.author Михальський, В.М.
dc.contributor.author Дорошенко, А.Л.
dc.date.accessioned 2019-09-19T09:55:27Z
dc.date.available 2019-09-19T09:55:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Регулювання швидкості машини подвійного живлення з керованими перетворювачами в колах статора і ротора / І.А. Шаповал, В.М. Михальський, А.Л. Дорошенко // Технічна електродинаміка. — 2017. — № 6. — С. 18–25. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-7970
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/techned2017.06.018
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158972
dc.description.abstract Метою статті є розробка і дослідження алгоритмів керування швидкістю машини подвійного живлення (МПЖ) за умови одночасного керування по колах статора та ротора. Побудовано математичну модель системи електроприводу з МПЖ, на основі якої виконано математичне моделювання відпрацювання траєкторії заданої швидкості МПЖ за умови її збудження по колу ротора. Досліджено два алгоритми векторного керування швидкістю МПЖ: ортогональне керування і керування з мінімізацією втрат. Розроблено регулятори, що забезпечили відпрацювання заданої швидкості і заданого потоку при збудженні електричної машини по колу ротора. Проведені дослідження підтверджують, що розглянута система векторного керування МПЖ виконує відпрацювання заданої швидкості з мінімальною похибкою при сталому магнітному потоці. Надлишковість координат керування при побудові алгоритму керування використано для зменшення втрат в МПЖ. uk_UA
dc.description.abstract Целью статьи является разработка и исследование алгоритмов управления скоростью машины двойного питания (МДП) при условии одновременного управления по цепям статора и ротора. Построена математическая модель системы электропривода с МДП, на основе которой выполнено математическое моделирование отработки траектории заданной скорости МДП при условии ее возбуждения по цепи ротора. Исследовано два алгоритма векторного управления скоростью МДП: ортогональное управление и управление с минимизацией потерь. Разработаны регуляторы, которые обеспечили отработку заданной скорости и заданного потока при возбуждении электрической машины по цепи ротора. Проведенные исследования подтверждают, что рассматриваемая система векторного управления МДП выполняет отработку заданной скорости с минимальной погрешностью при постоянном магнитном потоке. Избыточность координат управления при построении алгоритма управления использована для уменьшения потерь в МДП. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of the article is to develop and study speed control algorithms for a doubly-fed induction machine (DFIM) under the condition of simultaneous control of the stator and rotor circuits. A mathematical model of an electric drive system with a DFIM is constructed, on the basis of which a mathematical simulation of the DFIM speed tracking has beenperformed, provided it is excited by the rotor circuit. Two algorithms for vector speed control of the DFIM are investigated: orthogonal control and control with loss minimization. The regulators have been developed which ensured the speed and flux tracking when the DFIM is excited by the rotor circuit. The conducted researches confirm that the considered system of DFIM vector control performs speed tracking with minimum error at a constant magnetic flux. The redundancy of the control coordinates in the construction of the control algorithm is used to reduce DFIM losses. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут електродинаміки НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна електродинаміка
dc.subject Перетворення параметрів електричної енергії uk_UA
dc.title Регулювання швидкості машини подвійного живлення з керованими перетворювачами в колах статора і ротора uk_UA
dc.title.alternative Регулирование скорости машины двойного питания с управляемыми преобразователями в цепях статора и ротора uk_UA
dc.title.alternative Speed control of the doubly-fed induction machine with controlled converters in the stator and rotor circuits uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.313


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис