Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Франчук, В.П. |
|
dc.contributor.author |
Зіборов, К.А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-08T12:55:39Z |
|
dc.date.available |
2019-09-08T12:55:39Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Внутрішня динаміка ланок приводу шахтного локомотива з пружними зв'язками / В.П. Франчук, К.А. Зіборов // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпро: ИГТМ НАНУ, 2017. — Вип. 137. — С. 145-155. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1607-4556 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158646 |
|
dc.description.abstract |
Використовуючи рівняння Лагранжа в узагальнених координатах складена динамічна модель приводу шахтного локомотива, що реалізує тягове зусилля в точці контакту колеса і рейки. Визначено кінетична, потенційна енергії складної електромеханічної системи. Для залежності, що відображає особливості фрикційного контакту пари колесо - рейка для різних умов експлуатації запропонована аналітична модель, отримана на підставі експериментальних залежностей О.О. Ренгевича. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Используя уравнения Лагранжа в обобщенных координатах составлена динамическая модель привода шахтного локомотива, реализующего тяговое усилие в точке контакта колеса и рельса. Определена кинетическая, потенциальная энергии сложной электромеханической системы. Для зависимости, отражающей особенности фрикционного контакта пары колесо – рельс для различных условий эксплуатации предложена аналитическая модель, полученная на основании экспериментальных зависимостей А.А. Ренгевича. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
By using the Lagrange equations in generalized coordinates, a dynamic model of drive for mine locomotive is created, which realizes tractive force in the contact point between the wheel and rail. Kinetic potential energy of a complex electromechanical system is determined. For the dependence, which reflects specificity of frictional contact of the wheel-rail pair for various operating conditions, an analytical model is proposed, which was created on the basis of the A.A. Rengevich experimental dependences. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Геотехнічна механіка |
|
dc.title |
Внутрішня динаміка ланок приводу шахтного локомотива з пружними зв'язками |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Внутренняя динамика звеньев привода шахтного локомотива с упругими связями |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Internal dynamics of drive links with elastic connections in the mine locomotive |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
622.625.28 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті