Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Девдера, К. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-01T15:34:50Z |
|
dc.date.available |
2019-09-01T15:34:50Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Новела "Море" ("Квіти в темній кімнаті") О.Лишеги як втілення архетипу самості / К. Девдера // Слово і час. — 2016. — № 10. — С. 52-57. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158453 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено психоаналітичній інтерпретації новели “Море” (уперше опублікованій під
заголовком “Квіти в темній кімнаті”) О. Лишеги, відповідно до концепції про колективне несвідоме
К. Ґ. Юнга. Твір мислиться як утілення архетипу Самості, своєрідна словесна мандала, що має
символічні “верх” і “низ” – два протилежні часопростори, які розгортаються навколо головних образів
“дому” й “хатки”. Названі образи розглянуто як модифікацію архетипів Персони (Маски) і Тіні. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article provides psycho-analytical interpretation of the short story by Oleh Lysheha “The Sea”
(first published under the title “Flowers in a dark room”) in accordance with the Jung’s conception of
the collective unconscious. The piece is treated as a reflection of the archetype of the Self, a mandala
of words, which has symbolical ‘upper’ and ‘lower’ parts – two opposite chronotopes with the central
images of ‘a house on a stone platform’ and ‘a mountain cottage’. The images are treated as having
some features of the Mask and the Shadow archetypes. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена психоаналитической интерпретации
новеллы “Море” (впервые опубликованной под
заголовком “Цветы в темной комнате” ) О. Лишеги ,
согласно концепции о коллективном бессознательном
К. Г. Юнга. Произведение мыслится как воплощение
архетипа Самости, своеобразная словесная мандала,
которая воплощает символические “верх” и “низ”
– два противоположных пространства, которые
разворачиваются вокруг главных образов “ дома”
и “домика”. Названные образы рассмотрены как
модификацию архетипов Персоны ( Маски ) и Тени. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
ХХ століття |
uk_UA |
dc.title |
Новела "Море" ("Квіти в темній кімнаті") О.Лишеги як втілення архетипу самості |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Short Story “The Sea” (“Flowers in a Dark Room”) of Oleh Lysheha as an Embodiment of the Archetype of the Self |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Новелла “Море ” (“Цветы в темной комнате”) О. Лишеги как воплощение архетипа самости |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
821.161.2:82-32Лишега |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті