Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Гуменюк, В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-22T17:09:34Z |
|
dc.date.available |
2019-08-22T17:09:34Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Акторські інтерпретації літературної класики (Юрій Грищенко у виставах за творами українських авторів) / В. Гуменюк // Слово і час. — 2016. — № 7. — С. 22-33. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158355 |
|
dc.description.abstract |
У статті йдеться про кращі ролі Юрія Петровича Грищенка, актора Кримського академічного
українського театру. Це переважно роботи 2003–2014 років. Детально аналізуються
безпосередньо здійснені артистом сценічні інтерпретації таких персонажів як Особа від автора
(рок-опера С. Бедусенка за поемою І. Котляревського “Енеїда”, режисер В. Аносов), Степан
(комедія Я. Стельмаха “Кохання в стилі бароко”, режисер В. Мартинов), Голохвостий (комедія
М. Старицького “За двома зайцями”, режисер В. Аносов), Іван Стратонович (психологічна
мелодрама В. Винниченка “Брехня”), Антей (драматична поема Лесі Українки “Оргія”), Гнат Карий
(п’єса Т. Шевченка “Назар Стодоля”). Постановку трьох останніх вистав здійснив автор цієї статті. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This paper tells about the best roles of Yuriy Hryshchenko, the actor of the Crimean Academic
Ukrainian Theatre, created in 2003–2014. The critic analyses in details the scenic interpretations of
such literary characters as Author’s Spokesman (rock-opera by Serhiy Bedusenko based on “Aeneid”
by Ivan Kotlyarevskyi, stage director V. Anosov), Stepan (comedy “Love in a Baroque Style” by Yaroslav
Stelmakh), Holokhvastyi (comedy “Chasing Two Hairs” by Mykhaylo Starytskyi), Ivan Stratonovych
(psychological melodrama “Lie” by Volodymyr Vynnychenko), Antey (dramatic poem “Orgy” by Lesya
Ukrayinka), Hnat Karyi (a play “Nazar Stodolya” by Taras Shevchenko). The three last plays were
staged by the author of the article. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье речь идет о лучших ролях Юрия Петровича
Грищенко, актера Крымского академического украинского
театра. Это главным образом актерские работы 2003–2014
годов. Детально анализируются непосредственно созданные
артистом сценические интерпретации таких персонажей
как Лицо от автора (рок-опера С. Бедусенко по поэме И.
Котляревского “Энеида”, режиссер В. Аносов), Степан (комедия
Я. Стельмаха “Любовь в стиле барокко”, режиссер В. Мартынов),
Голохвостый (комедия М. Старицкого “За двумя зайцами”,
режиссер В. Аносов), Иван Стратонович (психологическая
мелодрама В. Винниченко “Ложь”), Антей (драматическая поэма
Леси Украинки “Оргия”), Гнат Карый (пьеса Т. Шевченко “Назар
Стодоля”). Постановку трех последних спектаклей осуществил
автор этой статьи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
Logos |
uk_UA |
dc.title |
Акторські інтерпретації літературної класики (Юрій Грищенко у виставах за творами українських авторів) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Actor’s interpretations of literary classics (Yuriy Hryshchenko in the performances of works by Ukrainian authors) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Актерские интерпретации литературной классики (Юрий Грищенко в спектаклях по произведениям украинских авторов) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
821.161.2-2.09 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті