Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Міф Сізіфа, або епістемологічна відвертість (романи "Книга забуття" й "Та сама курява дороги" В. Слапчука)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Яструбецька, Г.
dc.date.accessioned 2019-08-14T17:16:53Z
dc.date.available 2019-08-14T17:16:53Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Міф Сізіфа, або епістемологічна відвертість (романи "Книга забуття" й "Та сама курява дороги" В. Слапчука) / Г. Яструбецька // Слово і час. — 2016. — № 5. — С. 61-68. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158321
dc.description.abstract У статті пропонується погляд на романи “Книга забуття” і “Та сама курява дороги” В. Слапчука крізь призму ідеї “абсурдної людини” А. Камю. Відчуття у парадигмі фундаментального абсурду характеризує експресіоністський масштаб відчаю, який став критеріальним чинником поетики “Книги забуття”, змінивши емоційно-почуттєву і ритмо-композиційну криву в напрямку відстороненої рефлексії у “Тій самій куряві дороги”. Акцент зроблено на “Книзі забуття” як на первинному художньому об'єкті, що репрезентує нову естетичну стратегію, “живий метод” автора. uk_UA
dc.description.abstract The paper presents a view on the novels “The Book of oblivion” and “The same dust of the road” by Vasyl Slapchuk based on the idea of “the absurd man” by Albert Camus. Sensation in the paradigm of fundamental absurdity characterizes expressionistic scope of despair that has become a distinctive feature of poetics of “Book of oblivion”, changing emotional and sensual, also rhythm and composite curve toward the aloof reflection in “The same dust of the road”. “The Book of Oblivion” has been defined as a primary artistic object representing a new aesthetic strategy, “living method” of the author. uk_UA
dc.description.abstract В статье предлагается взгляд на романы “Книга забвения” и “Та же самая пыль дороги” В. Слапчука сквозь призму идеи “абсурдного человека” А. Камю. Ощущения в парадигме фундаментального абсурда характеризуют экспрессионистический масштаб отчаяния, который стал критериальным фактором поэтики “Книги забвения”, сменив эмоционально-чувственную и ритмо-композиционную кривую в направлении отчуждённой рефлексии в “Той же самой пыли дороги”. Романы анализируются в соотношении филиации. Акцент на “Книге забвения” как на первичном художественном объекте, который репрезентирует новую эстетическую стратегию, “живой метод” автора. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Час теперішній uk_UA
dc.title Міф Сізіфа, або епістемологічна відвертість (романи "Книга забуття" й "Та сама курява дороги" В. Слапчука) uk_UA
dc.title.alternative Myth of Sisyphus, or epistemic directness (novels “Book of oblivion” and “The same dust of the road” by Vasyl Slapchuk) uk_UA
dc.title.alternative Миф Сизифа, или эпистемологическая откровенность (романы “Книга забвения” и “Та же самая пыль дороги” Василия Слапчука в соотношении филиации) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.161.2-31.09(477.82):7.036.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис