Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегії конкурентної поведінки в системі стратегічного маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Длігач, А.О.
dc.date.accessioned 2011-01-10T13:13:23Z
dc.date.available 2011-01-10T13:13:23Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Стратегії конкурентної поведінки в системі стратегічного маркетингу / А.О. Длігач // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 80. — С. 33-37. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/15043
dc.description.abstract В статье исследована взаимосвязь между стратегией конкурентного поведения компании, ее местом и целями на рынке, а также маркетинговой стратегией предприятия. Рассмотрены варианты конкурентных стратегий с учетом активности по отношению к ключевым конкурентам. На практических примерах украинского и зарубежных рынков показана необходимость поиска отечественными предприятиями новых путей повышения конкурентоспособности и применения стратегий конкурентного поведения, которые могут отличаться на разных товарных или географических рынках. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджений взаємозв'язок між стратегією конкурентної поведінки компанії, її місцем та цілями на ринку, а також маркетинговою стратегією підприємства. Розглянуті варіанти конкурентних стратегій з огляду на активність по відношенню до ключових конкурентів. На практичних прикладах українського та зарубіжних ринків показана необхідність пошуку вітчизняними підприємствами нових шляхів підвищення конкурентоспроможності та застосування стратегій конкурентної поведінки, що можуть відрізнятися на різних товарних або географічних ринках. uk_UA
dc.description.abstract The article concerns interrelation between strategy of competitive behaviour of company, its place at the market and objectives, and marketing strategy of enterprise. The variants of competitive strategies with account of company's activity towards key competitors are considered in the article. The necessity for the national enterprises of finding new ways of competitiveness increase and application of competitive strategies, which can differ at the different product or geographical markets, is presented by the practical examples of Ukrainian and foreign markets. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Стратегії конкурентної поведінки в системі стратегічного маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис