Показати простий запис статті

dc.contributor.author Hajiyeva, E.
dc.date.accessioned 2019-04-01T18:46:40Z
dc.date.available 2019-04-01T18:46:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Marketing Mix of Azerbaijan UNESCO monuments / E. Hajiyeva // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 4 (54). — С. 106-109. — Бібліогр.: 6 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150158
dc.description.abstract The purpose of this article is to analyze the marketing mix (4P) of Azerbaijan UNESCO monuments and identify the need in order to get clear vision for future strategy. The article focuses on marketing mix of Azerbaijan’s three monuments which included to the cultural heritage of UNESCO, (Gobustan Reserve, Maiden Tower, Shirvahshah Palace) in order to know the details of 4P. Every company needs to clarify the customer needs and demands. The paper will describe the positive influence and the role of Marketing Mix on promoting the Azerbaijan UNESCO monuments to the world. The positive impact of Azerbaijan Government and Heritage marketing on promoting UNESCO monuments is an undeniable fact. The article has many innovative ideas that have never applied before. uk_UA
dc.description.abstract Метою даної статті є аналіз маркетингової структури (4P) пам'ятників ЮНЕСКО в Азербайджані і визначення необхідності отримання більш чіткого бачення майбутньої стратегії. Стаття присвячена маркетинговому поєднанню трьох пам'ятників Азербайджану, які включені до культурної спадщини ЮНЕСКО (Гобустанський заповідник, Дівоча вежа, Палац Шірваншахів), щоб дізнатися подробиці 4P. Кожна компанія повинна уточнити потреби і вимоги клієнтів. У статті показано позитивний вплив ролі Marketing Mix в просуванні азербайджанських пам'ятників ЮНЕСКО в світі. Позитивний вплив уряду Азербайджану та маркетингу спадщини на просування пам'яток ЮНЕСКО є незаперечним фактом. У статті є багато інноваційних ідей, які ніколи не застосовувалися раніше. uk_UA
dc.description.abstract Целью данной статьи является анализ маркетинговой структуры (4P) памятников ЮНЕСКО в Азербайджане и определение необходимости получения более четкого видения будущей стратегии. Статья посвящена маркетинговому сочетанию трех памятников Азербайджана, которые включены в культурное наследие ЮНЕСКО (Гобустанский заповедник, Девичья башня, Дворец Ширваншахов), чтобы узнать подробности 4P. Каждая компания должна уточнить потребности и требования клиентов. В статье показано положительное влияниие роли Marketing Mix в продвижении азербайджанских памятников ЮНЕСКО в мире. Позитивное влияние правительства Азербайджана и маркетинга наследия на продвижение памятников ЮНЕСКО является неоспоримым фактом. В статье есть много инновационных идей, которые никогда не применялись раньше. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Marketing uk_UA
dc.title Marketing Mix of Azerbaijan UNESCO monuments uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговий комплекс азербайджанських пам'ятників ЮНЕСКО uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговый комплекс азербайджанских памятников ЮНЕСКО uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.138:719+338.48(479.24)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис