Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Chebotarov, Ie.
dc.date.accessioned 2019-04-01T18:32:26Z
dc.date.available 2019-04-01T18:32:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict / Ie. Chebotarov // Економічний вісник Донбасу. — 2018. — № 4 (54). — С. 22-28. — Бібліогр.: 23 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150146
dc.description.abstract The article presents the general conclusions of the conducted by NGO "Resource. Help. Development" with the involvement of lecturers and students of the Chair of Economic Theory, Marketing and Entrepreneurship of the Lugansk Taras Shevchenko National University integrated marketing research of the agro-food market of Luhansk region in the conditions of the military conflict in the Donbas. Based on the elaboration of questionnaires and interviews with commodity producers, business entities of the trading sector and end consumers of food products, the main problems of the modern regional agro-food market of Lugansk region have been classified. On the basis of the identified problems proposals for international charitable organizations have been worked out on the organization and practical implementation of their grant policy in helping to overcome the consequences of a military conflict. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено загальні висновки проведеного Громадською організацією «Ресурс. Допомога. Розвиток» за участю викладачів та студентів кафедри економічної теорії, маркетингу та підприємництва Луганського національного університету імені Тараса Шевченка комплексного маркетингового дослідження агропродовольчого ринку Луганської області в умовах військового конфлікту на Донбасі. На основі опрацювання проведеного анкетування та інтерв'ю з товаровиробниками, суб'єктами господарської діяльності торговельного сектора та кінцевими споживачами продовольчих товарів класифіковані основні проблеми сучасного регіонального агропродовольчого ринку Луганської області. На підґрунті визначених проблем розроблено пропозиції для міжнародних благодійних організацій щодо організації та практичної реалізації їх грантової політики, спрямованої на подолання наслідків військового конфлікту. uk_UA
dc.description.abstract В статье представлены общие выводы проведенного Общественной организацией «Ресурс. Помощь. Развитие» с участием преподавателей и студентов кафедры экономической теории, маркетинга и предпринимательства Луганского национального университета имени Тараса Шевченко комплексного маркетингового исследования агропродовольственного рынка Луганской области в условиях военного конфликта на Донбассе. На основе обработки проведенного анкетирования и интервью с товаропроизводителями, субъектами хозяйственной деятельности торгового сектора и конечными потребителями продовольственных товаров классифицированы основные проблемы современного регионального агропродовольственного рынка Луганской области. На основе определенных проблем разработаны предложения для международных благотворительных организаций по организации и практической реализации их грантовой политики, направленной на преодоление последствий военного конфликта. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Social and economic problems of Donbas uk_UA
dc.title Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict uk_UA
dc.title.alternative Маркетингові дослідження агропродовольчого ринку Луганської області: підґрунтя заохочення іноземних інвестицій у подоланні наслідків військового конфлікту uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговые исследования агропродовольственного рынка Луганской области: основы поощрения иностранных инвестиций в преодолении последствий военного конфликта uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.13:338.436+338.246.8(477.61)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис