Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Засоби психодрами в романі Валерія Шевчука "Птахи з невидимого острова"

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Терещенко, С.
dc.date.accessioned 2019-02-27T16:33:42Z
dc.date.available 2019-02-27T16:33:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Засоби психодрами в романі Валерія Шевчука "Птахи з невидимого острова" / С. Терещенко // Слово і час. — 2014. — № 1. — С. 48-54. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/149580
dc.description.abstract Подолання страху в різних його виявах – засновок пошуків більшості головних героїв Валерія Шевчука. Так і в антиутопічному романі “Птахи з невидимого острова” автор удається до психодраматичних технік раціоналізації фобій, зокрема агорафобії (страх відкритого простору), і страху перед тоталітаризмом. Застосування філософії Г. Башляра та теорії Я. Морено дозволяє розглянути проблему роздвоєння часопростору, яку переживає герой Олізар, в її феноменологічному і глибоко екзистенційному вияві. uk_UA
dc.description.abstract For the most part of Valeriy Shevchuk’s protagonists, the overcoming of their own fear in its various manifestations constitutes the benchmark of existential search. In his dystopian novel “Birds from an Invisible Island”, the writer exploits some psychodramatic techniques for the rationalization of anxiety, predominantly agoraphobia (the fear of wide-open spaces) and the fear of totalitarianism. According to G. Bachelard’s philosophy and Y. Moreno’s theory, the author considers the problem of space-time bifurcation experienced by the main character Olizar in its phenomenological and existential manifestations. uk_UA
dc.description.abstract Победа над страхом в разных его проявлениях является основой поисков большинства главных героев Валерия Шевчука. Так и в антиутопическом романе “Птицы из невидимого острова” автор обращается к психодраматическим техникам рационализации фобий, в частности агорафобии (страх открытого пространства) и страха перед тоталитаризмом. Использование философии Г. Башляра и теории Я. Морено позволяет рассмотреть проблему раздвоения временного пространства, которую переживает герой Олизар, в ее феноменологическом и глубоко экзистенциальном проявлении. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Час теперішній uk_UA
dc.title Засоби психодрами в романі Валерія Шевчука "Птахи з невидимого острова" uk_UA
dc.title.alternative The techniques of psychodrama in the novel “Birds from an Invisible Island” by Valeriy Shevchuk uk_UA
dc.title.alternative Приёмы психодрамы в романе Валерия Шевчука “Птицы из невидимого острова” uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 82-313.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис