Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Дослідження режимів роботи тепловоза ЧМЕ3 на імітаційній моделі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Буряковький, С.Г.
dc.contributor.author Маслій, А.С.
dc.contributor.author Панченко, В.В.
dc.contributor.author Помазан, Д.П.
dc.contributor.author Деніс, І.В.
dc.date.accessioned 2019-02-20T19:56:28Z
dc.date.available 2019-02-20T19:56:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Дослідження режимів роботи тепловоза ЧМЕ3 на імітаційній моделі / С.Г. Буряковький, А.С. Маслій, В.В. Панченко, Д.П. Помазан, І.В. Деніс // Електротехніка і електромеханіка. — 2018. — № 2. — С. 59-62. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2074-272X
dc.identifier.other DOI: 10.20998/2074-272X.2018.2.10
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/149337
dc.description.abstract Розроблено імітаційну модель тепловоза ЧМЕ3, шо складається з дизеля з регулятором кількості обертів колінчастого валу, тягового генератора постійного струму незалежного збудження та тягового електричного приводу. Проведене тестування роботи імітаційної моделі на профілі ділянки шляху Харків - Мерефа, при цьому основними обмеженнями є час руху, який для даного перегону не повинен перевищувати 45 хв., а також максимальна допустима швидкість, яка для вантажних потягів складає 80км/год. Отримана тривимірна поверхня, що показує залежність витрат палива локомотива від режиму ведення потяга машиністом при виконанні однакової роботи, тобто однакового часу руху по перегону. uk_UA
dc.description.abstract Разработана имитационная модель тепловоза ЧМЭ3, которая состоит из дизеля с регулятором числа оборотов коленчатого вала, тягового генератора постоянного тока независимого возбуждения и тягового электрического привода. Проведено тестирование работы имитационной модели на профиле участка пути Харьков - Мерефа, при этом основными ограничениями являются время движения, для данного перегона не должно превышать 45 мин., а также максимальная допустимая скорость, которая для грузовых поездов составляет 80км/ч. Получена трехмерная поверхность, которая показывает зависимость расхода топлива локомотива от режима ведения поезда машинистом при выполнении одинаковой работы, то есть одинакового времени движения по перегону. uk_UA
dc.description.abstract Introduction. Fuel consumption by diesel locomotive during operation depends significantly on many factors, among which the main is the mode of driving a train. Purpose. Research on the mathematical model of the modes of driving a train on the site of Kharkiv-Merefa with the purpose of the main oscillograms of the operation of the locomotive on the site. Methodology. A mathematical model of the operation of the main units of the locomotive CHME3 in the Matlab environment was developed. The model of the diesel engine is based on the calculated indicator diagram of its operation, which is approximated by a continuous dependence. The control panel operates on a system of conditions, the purpose of which is to maintain the set speed. Results. In the course of the simulation, statistical data were obtained on the fuel consumption of the diesel locomotive when it operated on a section with a train of constant mass. Based on the data obtained, a three-dimensional surface is constructed showing the dependence of the fuel consumption on the time of the site's exploration and the maximum speed on the site. Practical value. The dependence obtained can be used to optimize the driving behavior of trains along a section. The apparent dependence of fuel consumption on the driver's behavior is the basis for the further development of automatic locomotive speed control systems uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут технічних проблем магнетизму НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Електротехніка і електромеханіка
dc.subject Електричний транспорт uk_UA
dc.title Дослідження режимів роботи тепловоза ЧМЕ3 на імітаційній моделі uk_UA
dc.title.alternative The research of the operation modes of the diesel locomotive CHME3 on the imitation model uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.424


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис