Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Development of a model of contact shoe brake-drum interaction in the context of a mine hoisting machine

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Zabolotnyi, K.
dc.contributor.author Zhupiiev, O.
dc.contributor.author Molodchenko, A.
dc.date.accessioned 2019-01-29T18:37:05Z
dc.date.available 2019-01-29T18:37:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Development of a model of contact shoe brake-drum interaction in the context of a mine hoisting machine / K. Zabolotnyi, O. Zhupiiev, A. Molodchenko // Розробка родовищ: Зб. наук. пр. — 2017. — Т. 11, вип. 4. — С. 38-45. — Бібліогр.: 12 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 2415-3435
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/mining11.04.038
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/145767
dc.description.abstract Purpose. To develop models of contact brake shoe-drum interaction of a mine hoisting machine while braking, taking into account final bending stiffness of a beam and the effect of friction forces on the distribution of a contact pressure in it to make recommendations as for the rational design of a brake beam. Findings. Areas to apply the hypotheses on absolute stiffness of a beam and the non-effect of friction forces on the distribution of contact pressure in it while calculating force of brakes of mine hoisting machines have been analyzed. Physical and mathematical models of contact interaction between a brake beam of a mine hoisting machine and a drum in the braking process have been developed. uk_UA
dc.description.abstract Мета. Розробка моделі контактної взаємодії колодкового гальма шахтної підйомної машини з барабаном при гальмуванні з урахуванням кінцевої згинальної жорсткості балки та впливу сил тертя на розподіл контактного тиску задля створення рекомендацій до проектування раціональної конструкції гальмівної балки. Результати. Досліджено можливості застосування в силовому розрахунку гальм шахтних підйомних машин гіпотез щодо абсолютної жорсткості балки та відсутності впливу сил тертя на розподіл контактного тиску. Розроблені фізична і математична моделі контактної взаємодії гальмівної балки шахтної підйомної машини з барабаном у процесі гальмування. uk_UA
dc.description.abstract Цель. Разработка модели контактного взаимодействия колодочного тормоза шахтной подъемной машины с барабаном при торможении с учетом конечной изгибной жесткости балки и влияния сил трения на распределение в ней контактного давления для создания рекомендаций к проектированию рациональной конструкции тормозной балки. Результаты. Исследованы границы применения в силовом расчете тормозов шахтных подъемных машин гипотез об абсолютной жесткости балки и невлиянии сил трения на распределение в ней контактного давления. Разработаны физическая и математическая модели контактного взаимодействия тормозной балки шахтной подъемной машины с барабаном в процессе торможения. uk_UA
dc.description.sponsorship The studies have been carried out within the framework of thesis for a Degree of Candidate of Technical Sciences without any financial support. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher УкрНДМІ НАН України, Інститут геотехнічної механіки НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Розробка родовищ
dc.title Development of a model of contact shoe brake-drum interaction in the context of a mine hoisting machine uk_UA
dc.title.alternative Розробка моделі контактної взаємодії колодкового гальма з барабаном шахтної підйомної машини uk_UA
dc.title.alternative Разработка модели контактного взаимодействия колодочного тормоза шахтной подъемной машины с барабаном uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 681.3:62-11


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис