Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Выбор сборочного автомобильного транспорта систем циклично-поточной технологии

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Глебов, А.
dc.date.accessioned 2019-01-29T18:29:02Z
dc.date.available 2019-01-29T18:29:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Выбор сборочного автомобильного транспорта систем циклично-поточной технологии / А. Глебов // Розробка родовищ: Зб. наук. пр. — 2017. — Т. 11, вип. 4. — С. 11-18. — Бібліогр.: 27 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2415-3435
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/mining11.04.011
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/145764
dc.description.abstract Цель. Использование технологического сборочного автотранспорта рациональной единичной мощности с максимальным уровнем его потребительских качеств. Результаты. Разработаны оригинальные методики выбора модели автосамосвала технологического автотранспорта, формирования парка автосамосвалов по критериям обеспечения необходимого объема перевозок и допустимой себестоимости транспортирования горной массы, определения экономически эффективного и технически безопасного срока службы автосамосвала. Выполнены исследования по обоснованию технологических схем перехода на повышенные уклоны дорог, которые отличаются снижением объемов добычи вскрышных пород. Установлены области применения повышенных уклонов дорог. uk_UA
dc.description.abstract Мета. Використання технологічного складального автотранспорту раціональної одиничної потужності з максимальним рівнем його споживчих якостей. Результати. Розроблено оригінальні методики вибору моделі автосамоскиду технологічного автотранспорту, формування парку автосамоскидів за критеріями забезпечення необхідного обсягу перевезень і допустимої собівартості транспортування гірничої маси, визначення економічно ефективного та технічно безпечного терміну служби автосамоскиду. Виконано дослідження з обґрунтування технологічних схем переходу на підвищені похили доріг, які відрізняються зниженням обсягів видобутку розкривних порід. Встановлено області застосування підвищених похилів доріг. uk_UA
dc.description.abstract Purpose. Usage of technological gathering auto transport of the rational unit capacity and maximum level of consumer properties. Findings. Original techniques have been developed for selecting the model of a haul truck, formation of the truck fleet which will ensure the necessary scope of rock transportation at the admissible cost, determination of economically viable and technically safe lifetime of a haul truck. The research was focused on substantiation of technological schematics for transition to higher road inclinations with less production of overburden rock. The possible areas of using higher road grades have been established. uk_UA
dc.description.sponsorship Автор выражает благодарность к.т.н. Геннадию Дмитриевичу Кармаеву и к.т.н Виктору Анатольевичу Берсеневу – сотрудникам лаборатории транспортных систем Федерального государственного бюджетного учреждения науки Институт горного дела Уральского отделения Российской академии наук за активное участие в исследованиях. Статья подготовлена в рамках финансирования государственного задания по выполнению фундаментальных и прикладных исследований. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher УкрНДМІ НАН України, Інститут геотехнічної механіки НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Розробка родовищ
dc.title Выбор сборочного автомобильного транспорта систем циклично-поточной технологии uk_UA
dc.title.alternative Вибір складального автомобільного транспорту систем циклічно-поточної технології uk_UA
dc.title.alternative Selection of gathering autotransport for the systems of cyclical-and-continious technology uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 622.278-6


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис