Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Теоретико-ігровий аналіз планувальників у багатопроцесорних системах. Імітаційна модель

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ігнатенко, О.П.
dc.contributor.author Одобеску, В.Я.
dc.date.accessioned 2018-12-30T16:52:29Z
dc.date.available 2018-12-30T16:52:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Теоретико-ігровий аналіз планувальників у багатопроцесорних системах. Імітаційна модель / О.П. Ігнатенко, В.Я. Одобеску // Проблеми програмування. — 2018. — № 2-3. — С. 75-82. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1727-4907
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144585
dc.description.abstract В даній роботі досліджується ігрова модель взаємодії користувачів, що виконують паралельні обчислення у гетерогенній багатопроцесорній системі. На прикладі задачі множення матриць побудований підхід до потокового моделювання процесів планування. Пропонується ігрова модель взаємодії, де стратегіями є вибір блоку розрізання матриці. Знайдені оцінки стану рівноваги та проведені експерименти, що підтверджують теоретично отримані результати. Побудована імітаційна модель, яка демонструє точки рівноваги Неша у грі взаємодії користувачів. uk_UA
dc.description.abstract В работе исследуется игровая модель взаимодействия пользователей, выполняющих параллельные вычисления в гетерогенной многопроцессорной системе. Предложенный поход применяется к задаче умножения матриц с использованием планировщика мин-мин. Действием пользователей в этом случае является размер блоков, на которые разрезается матрица. Экспериментально полученные характеристики системы были использованы для настройки имитационной модели, что позволило измерить оценку времени завершения работы для всех возможных комбинаций разбиения задач по процессорам и построить поверхность времени окончания работы для каждого пользователя. Полученные результаты были обоснованы и обобщены на основе игрового подхода, в частности показано существования точки равновесия Неша в игре взаимодействия двух пользователей и найдены условия ее Парето неэффективности. uk_UA
dc.description.abstract This paper deals with a game model of users performing parallel computing in a heterogeneous multiprocessor system. The proposed approach is applied to the problem of matrix multiplication on the system with the scheduler of min-min type. The user’s action is to choose the size of the blocks into which the matrix is cut. Each user tries to optimize own finish time, which leads to conflict. Using the game theoretic approach, we build game model and found the conditions of Nash equilibrium existence in the scheduling game of two users. Simulation program was built to provide experimental data. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут програмних систем НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Проблеми програмування
dc.subject Паралельне програмування. Розподілені системи і мережі uk_UA
dc.title Теоретико-ігровий аналіз планувальників у багатопроцесорних системах. Імітаційна модель uk_UA
dc.title.alternative Game-theory analysis of multi-processor schedulers. Simulation model uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис