Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бабаченко, А.И. |
|
dc.contributor.author |
Кныш, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Кононенко, А.А. |
|
dc.contributor.author |
Пушкаренко, Н.В. |
|
dc.contributor.author |
Шпак, Е.А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-17T21:47:05Z |
|
dc.date.available |
2018-11-17T21:47:05Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Выбор температуры нагрева под упрочняющую термообработку микролегированной стали для железнодорожных колес / А.И. Бабаченко, А.В. Кныш, А.А. Кононенко, Н.В. Пушкаренко, Е.А. Шпак // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии: Сб. научн. тр. — Дніпропетровськ.: ІЧМ НАН України, 2015. — Вип. 30. — С. 270-275. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2522-9117 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/143963 |
|
dc.description.abstract |
Выполнены аналитические исследования влияния химических элементов на механические и технологические свойства сталей для железнодорожных колес. Обоснована система легирования сталей для производства железнодорожных колес с высоким комплексом свойств. Установлено, что для стали, содержащей 0,9% Cr и 0,41% Ni, оптимальной температурой нагрева под упрочняющую термическую обработку является 850°С, для стали состава 0,21% Cr и 0,70% Ni – температура 900°С. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Виконано аналітичні дослідження впливу хімічних елементів на механічні та технологічні властивості сталей для залізничних коліс. В лабораторних умовах проведено виплавку злитків сталей дослідного складу. Виконано експеримент з визначення температури нагріву під зміцнюючу термообробку залізничних коліс із дослідних сталей методом гартування від різних температур. Встановлено оптимальні температури нагріву для дослідних сталей. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Analytical studies of chemical elements in the mechanical and technological properties of steel for railway wheels. In the laboratory conducted research smelting steel bars of experimental structure. Done experiment to determine the heating temperature during heat treatment strengthens railway wheels of experimental steels by quenching from different temperatures. Installed optimal heating temperature for steel research. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут чорної металургії ім. З.І. Некрасова НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии |
|
dc.subject |
Металловедение и материаловедение |
uk_UA |
dc.title |
Выбор температуры нагрева под упрочняющую термообработку микролегированной стали для железнодорожных колес |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Вибір температури нагріву під зміцнюючу термообробку мікролегованої сталі для залізничних коліс |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Selecting the heating temperature during heat treatment strengthens micro alloyed steel railway wheels |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
669.112.227.1:669.141.24:621.771.294 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті