Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Исследование перспектив экономии топлива на реализацию операций тепловой обработки металла за счет интенсификации конвективного теплообмена

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бирюков, А.Б.
dc.date.accessioned 2018-11-10T19:59:05Z
dc.date.available 2018-11-10T19:59:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Исследование перспектив экономии топлива на реализацию операций тепловой обработки металла за счет интенсификации конвективного теплообмена / А.Б. Бирюков // Металл и литье Украины. — 2013. — № 8. — С. 3-6. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2077-1304
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/143756
dc.description.abstract Созданы расчетные зависимости для определения значений коэффициента конвективной теплоотдачи, согласно которым можно достичь заданной относительной экономии топлива при сохранении темпа тепловой обработки (по сравнению с конкретной ситуацией, характеризуемой базовым набором конструктивных и технологических параметров). Показано, что получаемая при этом относительная экономия топлива за счет снижения температуры уходящих газов в практических условиях для высокотемпературных агрегатов не может быть более 5-10 %. uk_UA
dc.description.abstract Створено розрахункові залежності для визначення коефіцієнту конвективної тепловіддачі, відповідно до яких можливо досягти заданої відносної економії палива при збереженні темпу теплової обробки (у порівнянні з конкретною ситуацією, що характеризується базовим набором конструктивних та технологічних параметрів). Показано, що економія, яку отримують при цьому за рахунок зниження температури газів, що йдуть, в практичних умовах для високотемпературних агрегатів не може перевищувати 5-10 %. uk_UA
dc.description.abstract Set of calculation dependences for determining value of heat transfer coefficient that allows achieving specified relative fuel economy with saving heat processing speed as compared with concrete situation which is characterized by base set of constructive and technological parameters is created. It is proved that relative fuel economy that can be achieved in this case due to leaving waste gases temperature decrease cannot be more than 5-10 % for high-temperature aggregates. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Фізико-технологічний інститут металів та сплавів НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Металл и литье Украины
dc.title Исследование перспектив экономии топлива на реализацию операций тепловой обработки металла за счет интенсификации конвективного теплообмена uk_UA
dc.title.alternative Дослідження перспектив економії палива на реалізацію операцій теплової обробки металу за рахунок інтенсифікації конвективного теплообміну uk_UA
dc.title.alternative Research of fuel economy prospects for metal heat processing operations realization due to convective heat exchange intensification uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 662.9(083)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис