Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Сериков, С.А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-30T17:54:13Z |
|
dc.date.available |
2018-10-30T17:54:13Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Идентификация математической модели тягового электропривода автомобиля / С.А. Сериков // Електротехніка і електромеханіка. — 2010. — № 3. — С. 56-60. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2074-272X |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/143342 |
|
dc.description.abstract |
Получена математическая модель тягового электропривода автомобиля на основе вентильного двигателя при оптимальном управлении вектором тока статора и тяговой NiMH аккумуляторной батареи. Данная модель позволяет исследовать взаимодействие тягового электропривода и тяговой аккумуляторной батареи при движении автомобиля с использованием электротяги и в процессе рекуперации энергии торможения. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Одержано математичну модель тягового електроприводу автомобіля на основі вентильного електродвигуна при оптимальному управлінні вектором струму статора і тягової NіMH акумуляторної батареї. Дана модель дозволяє досліджувати взаємодію тягового електроприводу і тягової акумуляторної батареї під час руху автомобіля з використанням електротяги і в процесі рекуперації енергії гальмування. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
A mathematical model of a vehicle tractive electric drive based on a permanent-magnet synchronous motor under optimal control of the current vector of the stator and NiMH high-voltage battery is developed. This model allows studying interaction of the tractive electric drive and the high-voltage battery during the vehicle electric motive power motion and during recuperation of braking kinetic energy. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічних проблем магнетизму НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Електротехніка і електромеханіка |
|
dc.subject |
Електротранспорт |
uk_UA |
dc.title |
Идентификация математической модели тягового электропривода автомобиля |
uk_UA |
dc.title.alternative |
A mathematical model of a hybrid electric vehicle high-voltage battery identification |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
621.313.333 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті