Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Баранов, М.И. |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-16T18:59:05Z |
|
dc.date.available |
2018-10-16T18:59:05Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Одномерная электротепловая задача для металлической обшивки летательного аппарата при воздействии на нее молнии / М.И. Баранов // Електротехніка і електромеханіка. — 2007. — № 1. — С. 56-61. — Бібліогр.: 24 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2074-272X |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142831 |
|
dc.description.abstract |
Приведены результаты приближенного аналитического расчета превышения температуры в зоне привязки сильноточного искрового канала молнии на плоской поверхности металлической обшивки летательного аппарата (ЛА). Показано, что импульсная составляющая полного тока молнии временной формы 2/50 мкс с амплитудой 200 кА вызывает лишь локальный ожог наружной поверхности алюминиевой стенки обшивки ЛА, а его постоянная составляющая амплитудой 200 А и длительностью в 1000 мс может обеспечивать ее сквозное проплавление. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Приведені результати наближеного аналітичного розрахунку перевищення температури у зоні прив’язки сильнострумного іскрового каналу блискавки на плоскій поверхні металевої обшивці літального апарату (ЛА). Показано, що імпульсна складова повного струму блискавки часової форми 2/50 мкс з амплітудою 200 кА викликає лише локальний опік зовнішньої поверхні алюмінієвої стінки обшивки ЛА, а його постійна складова амплітудою 200 А та тривалістю у 1000 мс може забезпечувати її наскрізне проплавлення. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Results of approximate calculations of temperature increase in the zone of the high-current spark channel of a lightning lock-in on the flat surface of the metallic skin of an aircraft are given. It is shown that a pulse 2/50 mks 200кA-amplitude component of the lightning total current causes only local burn of the external surface of the aircraft aluminum skin, while its constant 1000ms 200А-amplitude component can result in the skin through fusion penetration. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічних проблем магнетизму НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Електротехніка і електромеханіка |
|
dc.subject |
Техніка сильних електричних та магнітних полів |
uk_UA |
dc.title |
Одномерная электротепловая задача для металлической обшивки летательного аппарата при воздействии на нее молнии |
uk_UA |
dc.title.alternative |
A 1D electrothermal problem for metallic skin of an aircraft under lightning action |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
621.3:537.3 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті