Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Одномерная электротепловая задача для металлической обшивки летательного аппарата при воздействии на нее молнии

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Баранов, М.И.
dc.date.accessioned 2018-10-16T18:59:05Z
dc.date.available 2018-10-16T18:59:05Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Одномерная электротепловая задача для металлической обшивки летательного аппарата при воздействии на нее молнии / М.И. Баранов // Електротехніка і електромеханіка. — 2007. — № 1. — С. 56-61. — Бібліогр.: 24 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2074-272X
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142831
dc.description.abstract Приведены результаты приближенного аналитического расчета превышения температуры в зоне привязки сильноточного искрового канала молнии на плоской поверхности металлической обшивки летательного аппарата (ЛА). Показано, что импульсная составляющая полного тока молнии временной формы 2/50 мкс с амплитудой 200 кА вызывает лишь локальный ожог наружной поверхности алюминиевой стенки обшивки ЛА, а его постоянная составляющая амплитудой 200 А и длительностью в 1000 мс может обеспечивать ее сквозное проплавление. uk_UA
dc.description.abstract Приведені результати наближеного аналітичного розрахунку перевищення температури у зоні прив’язки сильнострумного іскрового каналу блискавки на плоскій поверхні металевої обшивці літального апарату (ЛА). Показано, що імпульсна складова повного струму блискавки часової форми 2/50 мкс з амплітудою 200 кА викликає лише локальний опік зовнішньої поверхні алюмінієвої стінки обшивки ЛА, а його постійна складова амплітудою 200 А та тривалістю у 1000 мс може забезпечувати її наскрізне проплавлення. uk_UA
dc.description.abstract Results of approximate calculations of temperature increase in the zone of the high-current spark channel of a lightning lock-in on the flat surface of the metallic skin of an aircraft are given. It is shown that a pulse 2/50 mks 200кA-amplitude component of the lightning total current causes only local burn of the external surface of the aircraft aluminum skin, while its constant 1000ms 200А-amplitude component can result in the skin through fusion penetration. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічних проблем магнетизму НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Електротехніка і електромеханіка
dc.subject Техніка сильних електричних та магнітних полів uk_UA
dc.title Одномерная электротепловая задача для металлической обшивки летательного аппарата при воздействии на нее молнии uk_UA
dc.title.alternative A 1D electrothermal problem for metallic skin of an aircraft under lightning action uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.3:537.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис