Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хворост, М.В.
dc.date.accessioned 2018-10-15T16:34:27Z
dc.date.available 2018-10-15T16:34:27Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності / М.В. Хворост // Електротехніка і електромеханіка. — 2006. — № 5. — С. 71-76. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2074-272X
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142763
dc.description.abstract Запропонована структура тягової асинхронної електропередачі метровагона потужністю 1000 кВт дозволяюча при напрузі живлення 1500 В реалізувати концентровану систему тяги п’ятивагонних метропоїздів по схемі "два головні обмоторені вагони з кабінами управління в голові і хвості поїзда та три причепні вагони в середині". Показано, що к.к.д. запропонованої тягової асинхронної електропередачі навіть при використанні вузлів захисту від струмів короткого замикання тягових двигунів при відмовах в інверторі напруги буде не нижче за 0,92 при частоті широтно імпульсної модуляції інвертора 3 кГц. uk_UA
dc.description.abstract Предложена структура тяговой асинхронной электропередачи метро вагона мощностью 1000 кВт позволяющая при напряжении питания 1500 В реализовать смешанную систему тяги пятивагонных метро поездов по схеме "два головных обмоторенных вагона с кабинами управления в голове и хвосте поезда и три прицепных вагона в середине". Показано, что к.п.д. предложенной тяговой асинхронной электропередачи даже при использовании узлов защиты от токов короткого замыкания тяговых двигателей при отказах в инвертировании напряжения будет не ниже 0,92 при частоте широтно-импульсной модуляции инвертирования 3 кГц. uk_UA
dc.description.abstract The paper presents a propulsion asynchronous transmission structure for a 1000 kW underground carriage that allows implementing a combined propulsion system for five-carriage underground trains for feeding voltage of 1500 V with the following scheme: two head motorized carriages with driving compartments at the head and at the tail of the train with three other carriages between. It is shown that efficiency of the propulsion asynchronous transmission scheme introduced exceeds 0.92 at inversion pulse- width modulation frequency of 3 kHz even with utilization of current limiting units under voltage inversion failure. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут технічних проблем магнетизму НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Електротехніка і електромеханіка
dc.subject Електричний транспорт uk_UA
dc.title Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності uk_UA
dc.title.alternative Propulsion asynchronous transmission of a high-efficiency underground carriage uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629. 423. 3: 621. 314


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис