Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Вплив глобалізації бізнесу на формування конкурентного середовища підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дикий, О.В.
dc.date.accessioned 2010-12-17T13:19:24Z
dc.date.available 2010-12-17T13:19:24Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Вплив глобалізації бізнесу на формування конкурентного середовища підприємства / О.В. Дикий // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 78. — С. 23-28. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14231
dc.description.abstract Данная статья демонстрирует анализ развития глобализации на современном этапе и определяет, что международный бизнес является мощным инструментом экономической интеграции страны в мировую экономику, а, соответственно, и инструментом глобализации как таковой. Международный бизнес как целевая детерминанта в виде прибыли реализуется через конкурентные преимущества предприятия при выходе за пределы национальных границ, используя такие дополнительные экономические возможности, как ресурсные особенности зарубежных рынков, их емкость, правовые, экономические, социо- культурные, демографические особенности других стран, специфику межгосударственных политических и экономических взаимоотношений и тому подобное. Показано, что процесс формирования единственного мирового хозяйственного пространства очень многогранен и противоречив – имеет двойственную природу. С одной стороны, идет глобализация и унификация деятельности, что в дальнейшем приводит к снижению многообразия. Из другой стороны, действуют локальные тенденции, которые способствуют многообразию культур, привычек, норм поведения, а также росту разницы в уровнях и образе жизни. В этом заключается парадокс современной экономики, которая одновременно стимулирует и усиливает и интеграцию, и дезинтеграцию. uk_UA
dc.description.abstract Дана стаття демонструє аналіз розвитку глобалізації на сучасному етапі та визначає, що міжнародний бізнес є потужним інструментом економічної інтеграції країни у світову економіку, а, відповідно, й інструментом глобалізації як такої. Міжнародний бізнес як цільова детермінанта у вигляді прибутку реалізується через конкурентні переваги підприємства при виході за межі національних кордонів, використовуючи такі додаткові економічні можливості, як ресурсні особливості зарубіжних ринків, їх ємність, правові, економічні, соціокультурні, демографічні особливості інших країн, специфіку міждержавних політичних й економічних взаємовідносин тощо. Показано, що процес формування єдиного світового господарського простору дуже багатогранний та суперечливий – має двоїсту природу. З одного боку, йде глобалізація й уніфікація діяльності, що надалі призводить до зниження різноманіття. З іншого боку, діють локальні тенденції, які сприяють різноманіттю культур, звичок, норм поведінки, а також зростанню різниці в рівнях й способі життя. В цьому полягає парадокс сучасної економіки, яка одночасно стимулює й підсилює і інтеграцію, і дезінтеграцію. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Вплив глобалізації бізнесу на формування конкурентного середовища підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис