Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гриценко, В.И.
dc.contributor.author Манако, А.Ф.
dc.contributor.author Синица, Е.М.
dc.date.accessioned 2018-09-24T19:01:32Z
dc.date.available 2018-09-24T19:01:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Е–трансформации в обучении / В.И. Гриценко, А.Ф. Манако, Е.М. Синица // Управляющие системы и машины. — 2018. — № 1. — С. 3-15. — Бібліогр.: 26 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5395
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/usim.2018.01.003
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142072
dc.description.abstract Рассмотрена актуальная проблема электронных трансформаций как начальной фазы периода е-трансформаций, возникающих в обучении под влиянием развития информационного общества и информационно-коммуникационных технологий, и влияние педагогики на процессы е-трансформаций. Определены некоторые общие изменения, наиболее характерные для современного понимания уровня использования перспективных информационно-коммуникационных технологий в обучении в период становления нового украинского образования. uk_UA
dc.description.abstract Мета. Аналіз електронних трансформацій у процесах навчання з точки зору педагогіки і технологій та короткий опис електронних перетворень у навчанні, ілюстрований прикладами. Методи. Вимоги, рекомендації та висновки базуються на дослідженні наукових публікацій, методах системного аналізу та узагальнення. Результати. Динамічні поточні зміни в технології забезпечують можливості для трансформацій способів і форм, у яких може бути запропоновано навчання. е-трансформації в навчанні мають вплив на освітню парадигму, зміна якої вимагає визнання онлайнових процесів навчання, нових форм представлення знань та видів навчальної діяльності. Викладено деякі загальні трансформації, найбільш характерні для сучасного розуміння рівня використання передових інформаційних та комунікаційних технологій. Розглянуто вплив процесів електронної трансформації на педагогіку та дидактику. uk_UA
dc.description.abstract Purpose. A brief description of the e-transformations in learning is given. Methods. The requirements, recommendations and conclusions are made based on the literature study, system analysis methods and generalizations. Results. The main e-transformations are described. The most significant of the e-transformations in learning are considered. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управляющие системы и машины
dc.subject Фундаментальные и прикладные проблемы Computer Science uk_UA
dc.title Е–трансформации в обучении uk_UA
dc.title.alternative Е–трансформації у навчанні uk_UA
dc.title.alternative E-Transformation in Learning uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 303.721;004.03142


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис