Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Усовершенствование ходовых частей перспективного грузового вагона

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ушкалов, В.Ф.
dc.contributor.author Мокрий, Т.Ф.
dc.contributor.author Малышева, И.Ю.
dc.contributor.author Безрукавый, Н.В.
dc.date.accessioned 2018-08-29T18:52:39Z
dc.date.available 2018-08-29T18:52:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Усовершенствование ходовых частей перспективного грузового вагона / В.Ф. Ушкалов, Т.Ф. Мокрий, И.Ю. Малышева, Н.В. Безрукавый // Техническая механика. — 2017. — № 4. — С. 79-88. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141284
dc.description.abstract Данная работа связана с решением проблемы обновления грузового парка железных дорог Украины с целью улучшения динамических качеств экипажей, увеличения ресурса ходовых частей, повышения безопасности движения поездов. Цель работы заключалась в разработке рекомендаций по усовершенствованию ходовых частей перспективных грузовых вагонов для повышения их скоростей движения, динамических качеств и уменьшения износа колес. Применены методы математического моделирования, численного интегрирования, теории колебаний, статистической динамики. uk_UA
dc.description.abstract Дана робота пов'язана з вирішенням проблеми оновлення вантажного парку залізниць України з метою поліпшення динамічних якостей екіпажів, збільшення ресурсу ходових частин, підвищення безпеки руху поїздів. Мета роботи полягала в розробці рекомендацій щодо удосконалення ходових частин перспективних вантажних вагонів для підвищення їх швидкостей руху, динамічних якостей та зменшення зносу коліс. Застосовано методи математичного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки. uk_UA
dc.description.abstract This work is concerned with the resolution of the problem of Ukrainian freight car fleet upgrading with the aim to improve car ride quality, extend running gear service life, and increase train operation safety. The aim of this work is to develop recommendations on improvement of the running gear of prospective freight cars to increase their speed and ride quality and reduce wheel wear. Use is made of mathematical simulation, numerical integration, oscillation theory, and statistical dynamics methods. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Техническая механика
dc.title Усовершенствование ходовых частей перспективного грузового вагона uk_UA
dc.title.alternative Удосконалення ходових частин перспективного вантажного вагона uk_UA
dc.title.alternative Improvement of the running gear of a prospective freight car uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис