Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Радченко, Н.А. |
|
dc.contributor.author |
Звонарева, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Кузнецова, Т.И. |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-29T16:33:15Z |
|
dc.date.available |
2018-08-29T16:33:15Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Колебания и устойчивость прямолинейного и криволинейного движения экипажа электродинамической транспортной системы вдоль плоской путевой структуры / Н.А. Радченко, О.В. Звонарева, Т.И. Кузнецова // Техническая механика. — 2017. — № 3. — С. 84-89. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-9184 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141272 |
|
dc.description.abstract |
Цель работы – разработка рекомендаций по созданию новой электродинамической транспортной системы. Новизна состоит в возможности применения плоской путевой структуры и двух рядов путевых контуров для электродинамической транспортной системы. Результаты – при рациональных значениях основных параметров системы имеет место устойчивое левитационное движение экипажа на прямолинейных участках путевой структуры в широком диапазоне скоростей, а на криволинейных – скорости ограничены допускаемыми показателями по ускорениям кузова в поперечном направлении. Сделан вывод о целесообразности применения разработанной транспортной системы. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – розробка рекомендацій по створенню нової електродинамічної системи. Новизна полягає в можливості використання плоскої шляхової структури і двох рядів шляхових контурів для електродинамічної транспортної системи. Результати – при раціональних значеннях основних параметрів системи має місце стійкий левітаційний рух екіпажу на прямолінійних ділянках шляху в широкому діапазоні швидкостей, а на криволінійних – швидкості обмежені значеннями допустимими показниками по прискоренню кузова в поперечному напрямку. Зроблено висновок про доцільність використання розробленої транспортної системи. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The aim of this paper is to work out recommendations for the development of a new maglev system. The novelty lies in that a plane track structure and two lines of track contours can be used in the maglev system. It is shown that at appropriate values of the basic parameters of the system the vehicle exhibits a stable levitated motion in straight track sections in a wide range of speeds, while for curved track sections the speed is limited by the admissible lateral acceleration of the vehicle body. The advisability of using the maglev system developed is demonstrated. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічної механіки НАН України і НКА України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Техническая механика |
|
dc.title |
Колебания и устойчивость прямолинейного и криволинейного движения экипажа электродинамической транспортной системы вдоль плоской путевой структуры |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Коливання й стійкість прямолінійного й криволінійного руху екіпажа електродинамічної транспортної системи уздовж плоскої шляхової структури |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Vibrations and stability of motion of a maglev vehicle along straight and curved sections of a plane track structure |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
001.5.629.11.534.143 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті