Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Результати дослідження кінематичних та силових параметрів трансмісії шахтного дизелевоза у випадку дифренціала на виході

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Таран, І.О.
dc.contributor.author Клименко, І.Ю.
dc.date.accessioned 2018-08-28T15:07:13Z
dc.date.available 2018-08-28T15:07:13Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Результати дослідження кінематичних та силових параметрів трансмісії шахтного дизелевоза у випадку дифренціала на виході / І.О. Таран, І.Ю. Клименко // Техническая механика. — 2017. — № 1. — С. 83-90. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141244
dc.description.abstract Робота присвячена проблемі комплексного дослідження зміни силових, кінематичних та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічної трансмісії «з диференціалом на виході» при її роботі на тяговому та транспортному діапазонах руху шахтного дизелевоза. Значення основних параметрів трансмісії, а саме максимальної швидкості руху дизелевоза, максимальної кутової швидкості вала гідромотора та гідронасоса, максимального значення коефіцієнта корисної дії трансмісії, максимального перепаду робочого тиску в гідрооб'ємній передачі, були отримані шляхом розв'язання складеної у роботі системи алгебраїчних рівнянь. Розрахунок відбувається із залученням одночасно двох значень кутових швидкостей валів гідромашин та перепаду робочого тиску в передачі – поточного та попереднього, що дає можливість достатньо точно визначити значення всіх кінематичних, силових та енергетичних параметрів трансмісії. Визначення кожного параметру відбувається доти, доки значення досліджуваного параметру на попередній ітерації не стане рівним поточному значенню в межах заданої точності (розрахунки припинялися, коли різниця між попереднім та поточним значенням дорівнювала менше 1 %). Отримані результати будуть використані при визначенні вихідних даних для моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза. uk_UA
dc.description.abstract Работа посвящена проблеме комплексного исследования изменения силовых, кинематических и энергетических параметров гидрообъемно-механической трансмиссии «с дифференциалом на выходе» при ее работе на тяговом и транспортном диапазоне движения шахтного дизелевоза. Значения основных параметров трансмиссии, а именно максимальной скорости движения дизелевоза, максимальной угловой скорости вала гидромотора и гидронасоса, максимального значения коэффициента полезного действия трансмиссии, максимального перепада рабочего давления в гидрообъемной передаче, были получены путем решения составленной в работе системы алгебраических уравнений. Расчет происходит с использованием одновременно двух значений угловых скоростей валов гидромашин и перепада рабочего давления в передаче – текущего и предыдущего, что позволяет достаточно точно определить значения всех кинематических, силовых и энергетических параметров трансмиссии. Определение каждого параметра происходит до тех пор, пока значение исследуемого параметра на предыдущей итерации не станет равным текущему значению в пределах заданной точности (расчеты прекращались, когда разница между предыдущим и текущим значением равнялась меньше 1 %). Полученные результаты будут использованы при определении исходных данных для моделирования процесса торможения шахтного дизелевоза. uk_UA
dc.description.abstract The work is devoted to the problem of a complex study of variations in the power, kinematic and energy parameters of a hydrostatic mechanical transmission "with a differential at output" during its operation in traction and transport ranges of diesel mine locomotive running. Values of the basic transmission parameters, namely the maximum speed of the diesel locomotive, the maximum angular velocity of the shaft of a hydraulic motor and a hydraulic pump, the maximum value of the transmission efficiency, and the maximum working pressure drop in the hydrostatic transmission, are obtained by the solution of a set of the algebraic equations. A peculiarity of the static model under consideration is that the calculation is carried out using the two values of angular velocities of shafts of hydraulic machines and the current and preceding working pressure drops in the transmission, resulting in an accurate determination of all of the kinematic, power and energy parameters of the transmission. Each parameter is determined until the value of the parameter under consideration at the preceding iteration becomes equal to the current value. The results obtained will be used in the determination of the reference data to simulate breaking the diesel mine locomotive. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Техническая механика
dc.title Результати дослідження кінематичних та силових параметрів трансмісії шахтного дизелевоза у випадку дифренціала на виході uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 622.625.28 (043.5)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис