Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ушкалов, В.Ф. |
|
dc.contributor.author |
Мокрий, Т.Ф. |
|
dc.contributor.author |
Малышева, И.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Безрукавый, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-07-22T11:24:28Z |
|
dc.date.available |
2018-07-22T11:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Влияние изменения формы профилей колес в процессе эксплуатации на устойчивость движения грузовых вагонов / В.Ф. Ушкалов, Т.Ф. Мокрий, И.Ю. Малышева, Н.В. Безрукавый // Техническая механика. — 2016. — № 4. — С. 79-84. — Бібліогр.: 1 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-9184 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141098 |
|
dc.description.abstract |
Цель работы заключалась в исследовании влияния изменения формы профилей железнодорожных колес в процессе эксплуатации на устойчивость движения грузовых вагонов. Применялись методы математического и компьютерного моделирования, теории колебаний. В статье изучено влияние изменения формы профилей колес при износе на устойчивость движения двух полувагонов: с комплексно модернизированными тележками модели 18-100 (профиль колес ИТМ-73) и вагона-эталона с типовыми тележками 18-100 (стандартные колеса). Получены значения критической скорости движения вагонов при разной степени износа колес. Показано, что чем больше износ колес, тем в большей степени отличаются значения критической скорости рассматриваемых экипажей. Сделан вывод о том, что комплексная модернизация тележек значительно повышает устойчивость движения как порожних, так и груженых вагонов. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи полягала в дослідженні впливу зміни форми профілів залізничних коліс в процесі експлуатації на стійкість руху вантажних вагонів. Застосовувалися методи математичного і комп'ютерного моделювання, теорії коливань. У статті вивчено вплив зміни форми профілів коліс при зносі на стійкість руху двох піввагонів: з комплексно модернізованими візками моделі 18-100 (профіль коліс ІТМ-73) та вагона-еталона з типовими візками 18-100 (стандартні колеса). Отримано значення критичної швидкості руху вагонів при різному ступені зносу коліс. Показано, що чим більший знос коліс, тим більшою мірою відрізняються значення критичної швидкості даних екіпажів. Зроблено висновок про те, що комплексна модернізація візків значно підвищує стійкість руху як порожніх, так і навантажених вагонів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The work purpose was to study the effects of changes in the form of profiles of the railway wheels in operation on stable running the freight cars. Methods for mathematical modeling and computer simulation, the theory of oscillation have been used. The paper deals with the study of the effects of changes in the form of the wheel profiles in wear on stable running the two open cars: with complexly retrofitted bogies of the 18-100 type (ITM-73 wheel profile) and the standard car equipped with the 18-100 standard bogies ( standard wheels). Values of a critical speed for car running in various wear of wheels are derived. It is shown that the greater wheel wear, the greater the difference in values of a critical speed of the vehicles under consideration. It can be concluded that a complex retrofit of bogies improves significantly stable running both empty and loaded cars. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічної механіки НАН України і НКА України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Техническая механика |
|
dc.title |
Влияние изменения формы профилей колес в процессе эксплуатации на устойчивость движения грузовых вагонов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
629.7 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті