Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Шипицин, С.Я. |
|
dc.contributor.author |
Бабаскин, Ю.З. |
|
dc.contributor.author |
Короленко, В.П. |
|
dc.contributor.author |
Золотарь, Н.Я. |
|
dc.date.accessioned |
2018-07-07T20:01:36Z |
|
dc.date.available |
2018-07-07T20:01:36Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Новые рельсовые и колесные стали для железнодорожного транспорта недалекого будущего / С.Я. Шипицин, Ю.З. Бабаскин, В.П. Короленко, Н.Я. Золотарь // Металл и литье Украины. — 2013. — № 6. — С. 29-33. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2077-1304 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/140513 |
|
dc.description.abstract |
Разработаны высокопрочные рельсовые и колесные перлитные стали с дисперсионным упрочнением наноразмерными, некогерентными, внутризеренными нитридами ванадия, которые превышают стандартные на 100-150 МПа по прочности, в 2 раза по циклической трещиностойкости, почти в 2 раза по износостойкости в условиях трения скольжением и качением, на 100 °С по теплостойкости и пониженной в 2 раза склонностью к образованию хрупких поверхностных мартенситных слоев. Это прогнозирует повышение не менее, чем в 2 раза надежности и долговечности рельсов и колес, в том числе для условий повышенных скоростей движения и грузоподьемности подвижного состава. В ДП «Укрзалізниця» представлены предложения о проведении опытно-промышленных испытаний сталей. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розроблено високоміцні рейкові та колісні перлітні сталі з дисперсійним зміцненням нанорозмірними, некогерентними, внутрішньозеренними нітридами ванадію, які перевищують стандартні на 100-150 МПа по міцності, в 2 рази по циклічній тріщиностійкості, майже в 2 рази по зносостійкості в умовах тертя ковзанням і коченням, на 100 °С по теплостійкості та зниженою в 2 рази схильністю до утворення крихких поверхневих мартенситних шарів. Це прогнозує підвищення не менш ніж у 2 рази надійності та довговічності рейок і коліс, в тому числі для умов підвищених швидкостей руху і вантажопідйомності рухомого складу. В ДП «Укрзалізниця» представлено пропозиції щодо проведення дослідно-промислових випробувань сталей. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
There are developed the high-strength rail and wheel pearlite steel with nanoscale dispersion hardening, incoherent, intragranular nitrides of vanadium that exceed the standard on the strength of 100-150 MPa, a 2-fold cyclic crack, almost 2 times the wear resistance to sliding friction and rolling on heat resistance at 100 °C and 2-fold reduced tendency to form a brittle martensitic surface layer. This predicts increasing the reliability and durability of the rails and the wheels not less than twice, including conditions for high speeds and load-carrying capacity of rolling stock. In «Ukrzaliznytsya» are presented proposals for pilot testing of steel. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Фізико-технологічний інститут металів та сплавів НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Металл и литье Украины |
|
dc.title |
Новые рельсовые и колесные стали для железнодорожного транспорта недалекого будущего |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Нові рейкові та колісні сталі для залізничного транспорту недалекого майбутнього |
uk_UA |
dc.title.alternative |
New rail and wheel types of steel for the rail transport system of the near future |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
669.14:672.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті