Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Теоретико-методологические основы интеллектуального бизнеса

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Падерин, И.Д.
dc.contributor.author Жадько, К.С.
dc.contributor.author Горященко, Ю.Г.
dc.date.accessioned 2018-06-21T14:10:42Z
dc.date.available 2018-06-21T14:10:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Теоретико-методологические основы интеллектуального бизнеса / И.Д. Падерин, К.С. Жадько, Ю.Г. Горященко // Вісник економічної науки України. — 2018. — № 1 (34). — С. 110-117. — Бібліогр.: 29 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/139955
dc.description.abstract В данной статье исследован и обобщен теоретический и практический опыт интеллектуального бизнеса в Украине. Одним из важнейших аспектов инновационной деятельности на предприятии является освоение новых видов интеллектуальной продукции, методов ее производства, доставки, реализации. Такая деятельность имеет комплексный, системный характер, поскольку включает следующие виды работ: поиск лицензий, патентов, кадров, организацию исследовательской работы, инженерно-техническую деятельность, которая объединяет рационализацию, конструирование, создание инженерно-технических объектов, информационную и маркетинговую деятельность. Дается характеристика основных тематических понятий: интелект-инноватика, новация, жизненный цикл инновации, интеллектуальный продукт. Особое внимание уделяется вопросам инновационной поддержки. Важное место в исследовании занимает рассмотрение интеллектуального менеджмента, который нацелен, главным образом, на эффективное управление процессом разработки, внедрения, производства и коммерциализации. Отмечается, что эффективность интеллектуального процесса определяется лишь после внедрения инноваций, при этом важным моментом является синхронизация работы функциональных подсистем, усовершенствование координирующих действий операционной системы производства, управление персоналом и осуществление контроля за инновационным процессом. Рассмотрен пример успешной реализации интеллектуальных продуктов в Украине – инновационная деятельность ПАТ «Интерпайп Сталь», объединяющая инновационные сталеплавильные технологии, новый подход к производственной культуре и современные арт-инсталляции Олафура Элиассона, которые стали неотъемлемой частью предприятия. uk_UA
dc.description.abstract У даній статті досліджено та узагальнено теоретичний і практичний досвід інтелектуального бізнесу в Україні. Одним з найважливіших аспектів інноваційної діяльності на підприємстві є освоєння нових видів інтелектуальної продукції, методів її виробництва, доставки, реалізації. Така діяльність має комплексний, системний характер, оскільки включає такі види робіт: пошук ліцензій, патентів, кадрів, організацію дослідницької роботи, інженерно-технічну діяльність, яка об'єднує раціоналізацію, конструювання, створення інженерно-технічних об'єктів, інформаційну і маркетингову діяльність. Дається характеристика основних тематичних понять: інтелект-інноватика, новація, життєвий цикл інновації, інтелектуальний продукт. Особлива увага приділяється питанням інноваційної підтримки. Важливе місце в дослідженні займає розгляд інтелектуального менеджменту, який націлений, головним чином, на ефективне управління процесом розробки, впровадження, виробництва і комерціалізації. Наголошується, що ефективність інтелектуального процесу визначається лише після впровадження інновацій, при цьому важливим моментом є синхронізація роботи функціональних підсистем, удосконалення координуючих дій операційної системи виробництва, управління персоналом і здійснення контролю за інноваційним процесом. Розглянуто приклад успішної реалізації інтелектуальних продуктів в Україні – інноваційна діяльність ПАТ «Інтерпайп Сталь», об'єднуюча інноваційні сталеплавильні технології, новий підхід до виробничої культури і сучасні арт-інсталяції Олафура Еліассона, які стали невід'ємною частиною підприємства. uk_UA
dc.description.abstract This article explores and summarizes the theoretical and practical experience of intellectual business in Ukraine. One of the most important aspects of innovation activity at the enterprise is the development of new types of intellectual products, methods of its production, delivery, and sale. Such activities are of a complex, systemic nature, since it includes the following types of work: the search for licenses, patents, personnel, organization of research work, engineering and technical activities that combine rationalization, design, engineering facilities, information and marketing activities. The characteristics of the main thematic concepts are given: intellect-innovation, innovation, the life cycle of innovation, an intellectual product. Particular attention is paid to the issues of innovative support. An important place in the study is the consideration of intellectual management, which is aimed mainly at effective management of the process of development, implementation, production and commercialization. It is noted that the effectiveness of the intellectual process is determined only after the introduction of innovations, while an important point is the synchronization of the functional subsystems, improving the coordinating actions of the operating system of production, personnel management and control over the innovation process. An example of the successful implementation of intellectual products in Ukraine is considered - the innovative activity of the Interpipe Steel PAT, combining innovative steelmaking technologies, a new approach to production culture and modern art installations of Olafur Eliasson, which have become an integral part of the enterprise. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Теоретико-методологические основы интеллектуального бизнеса uk_UA
dc.title.alternative Теоретико-методологічні основи інтелектуального бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Theoretical and methodological foundations of intellectual business uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис