Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особенности влияния микроструктуры металла обода железнодорожного колеса на критический коэффициент интенсивности напряжений

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бабаченко, А.И.
dc.contributor.author Кныш, А.В.
dc.contributor.author Кононенко, А.А.
dc.contributor.author Хулин, Е.Г.
dc.contributor.author Дёмина, А.Н.
dc.contributor.author Шпак, Е.А.
dc.date.accessioned 2018-06-20T03:24:08Z
dc.date.available 2018-06-20T03:24:08Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Особенности влияния микроструктуры металла обода железнодорожного колеса на критический коэффициент интенсивности напряжений / А.И. Бабаченко, А.В. Кныш, А.А. Кононенко, Е.Г. Хулин, А.Н. Дёмина, Е.А. Шпак // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии: Сб. научн. тр. — Дніпропетровськ.: ІЧМ НАН України, 2014. — Вип. 28. — С. 287-295. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2522-9117
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/139273
dc.description.abstract Исследовано влияние структурного состояния на комплекс свойств металла железнодорожного колеса. Показано, что формирование неоднородной микроструктуры, связанное с наличием дендритной ликвации элементов в структуре металла, может привести к снижению механических свойств и в частности к снижению критического коэффициента интенсивности напряжений. uk_UA
dc.description.abstract Досліджено вплив структурного стану на комплекс властивостей металу залізничного колеса. Показано, що формування неоднорідної мікроструктури, пов'язане з наявністю елементів дендритної ліквації в структурі металу, може призвести до зниження механічних властивостей і, зокрема, до зниження критичного коефіцієнта інтенсивності напружень. uk_UA
dc.description.abstract The paper investigated the influence of the structural state of the complex properties of the metal train wheels. The formation of micro-heterogeneous structure depends on dendritic segregation of elements in the metal structure. This can lead to reduced mechanical properties and reduce the critical stress intensity factor. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут чорної металургії ім. З.І. Некрасова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии
dc.subject Металловедение и материаловедение uk_UA
dc.title Особенности влияния микроструктуры металла обода железнодорожного колеса на критический коэффициент интенсивности напряжений uk_UA
dc.title.alternative Особливості впливу мікроструктури металу обода залізничного колеса на критичний коефіцієнт інтенсивності напружень uk_UA
dc.title.alternative Features of influence of metal microstructure RIM railway wheels on the critical stress intensity factor uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 669.017:621.771.294


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис