Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Тарасов, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2010-12-06T16:24:23Z |
|
dc.date.available |
2010-12-06T16:24:23Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Шкільний підручник з історії як інструмент суспільно-політичного виховання молоді Російської імперії (на прикладі Півдня України другої половини ХІХ ст.) / А.В. Тарасов // Проблеми історії України ХІХ – початку ХХ ст.: Зб. наук. пр. — 2009. — Вип. 16. — С. 407-415. — Бібліогр.: 32 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/13924 |
|
dc.description.abstract |
В статті аналізується питання використання навчального матеріалу з історії як засобу формування суспільно-політичних поглядів учнівства Півдня України в другій половині ХІХ ст. Визначено умови добору шкільної навчальної літератури, її зміст та подача історичного матеріалу. Автор наголошує на тому, що навчально-виховний процес в середній школі зазначеного періоду був спрямований на виховання вірнопідданства, російського патріотизму та глибокої релігійності серед учнівства. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье анализируется вопрос использования учебного материала по истории как средства формирования общественно-политических взглядов ученичества Юга Украины во второй половине ХІХ века. Определены условия выбора учебной школьной литературы, ее содержание и подача исторического материала. Автор делает акцент на том, что учебновоспитательный процесс в средней школе указанного периода был направлен на воспитание верноподданичества, русского патриотизма и глубокой религиозности среди учащихся. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The problem of the use of the educational material on the history as a means of forming of social and political views of pupils’ youth of the South of Ukraine in the second half of the XIX-th century is analyzed in the article. Conditions of selection of the school educational literature, its sense and presentation of the historical material were determined. An author emphasizes that the educational process at the secondary school of the denoted period was directed on forming of loyal attitude, Russian patriotism and deep religiosity among pupils’ youth. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут історії України НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Культурні й духовні питання |
uk_UA |
dc.title |
Шкільний підручник з історії як інструмент суспільно-політичного виховання молоді Російської імперії (на прикладі Півдня України другої половини ХІХ ст.) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
94.(477).06 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті