Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Оценка прочности и трещиностойкости металла железнодорожных колес после длительной эксплуатации

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Маркашова, Л.И.
dc.contributor.author Позняков, В.Д.
dc.contributor.author Гайворонский, А.А.
dc.contributor.author Бердникова, Е.Н.
dc.contributor.author Алексеенко, Т.А.
dc.date.accessioned 2018-06-19T19:49:26Z
dc.date.available 2018-06-19T19:49:26Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Оценка прочности и трещиностойкости металла железнодорожных колес после длительной эксплуатации / Т.А. Алексеенко, Л.И. Маркашова, В.Д. Позняков, А.А. Гайворонский, Е.Н. Бердникова // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2011. — Т. 47, № 6. — С. 73-79. — Бібліогр.: 18 назв. — pос. uk_UA
dc.identifier.issn 0430-6252
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/139164
dc.description.abstract Представлены результаты исследований металла у поверхности катания цельнокатаных железнодорожных колес после эксплуатации. Показано, что наибольшие изменения структуры (фазовых составляющих, зеренной, субзеренной и дислокационной структур, фазовых выделений и т. п.) по ширине рабочей поверхности колес происходят в зоне перехода к гребню и распространяются на глубину до 200…300 µm (от поверхности катания). Аналитической оценкой изменения свойств прочности и трещиностойкости металла различных зон колес по результатам структурных исследований установлено, что отдельным зонам присущи значительное упрочнение приповерхностных слоев, резкое повышение локальных внутренних напряжений до уровня теоретической прочности и, соответственно, снижение трещиностойкости. uk_UA
dc.description.abstract Подано результати дослідження металу біля поверхні кочення суцільнокатаних залізничних коліс після експлуатації. Показано, що найбільше структура (фазові складники зеренної, субзеренної та дислокаційної структур, фазові виділення тощо) по ширині робочої поверхні коліс змінюється в зоні переходу до гребеня та на глибину до 200…300 µm (від поверхні кочення). Аналітичною оцінкою зміни міцності та тріщиностійкості металу різних зон коліс виявлено, що окремим зонам відповідає значне зміцнення приповерхневих шарів, різке збільшення локальних внутрішніх напружень до рівня теоретичної міцності та, відповідно, зменшення тріщиностійкості. uk_UA
dc.description.abstract The results of investigation of the metal near the roll surfaces of continuouslyrolled railway wheels after operation are presented. It is shown that the major changes in a structure (phase components, grain, sub-grain and dislocation structures, phase precipitates etc.) in the width of the wheel working surface occur in the zone of transition from the roll surface to the flange and propagate to a depth of 200...300 µm (from the roll surface). As established by analytical evaluation of changes in strength and crack resistance properties of metal in different zones of the railway wheels on the basis of structural examinations, the individual zones correspond to substantial strengthening of the sub-surface layers, dramatic increase in local internal stresses to the value of theoretical strength and, accordingly, decrease in crack growth resistance. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-хімічна механіка матеріалів
dc.title Оценка прочности и трещиностойкости металла железнодорожных колес после длительной эксплуатации uk_UA
dc.title.alternative Оцінка міцності і тріщиностійкості металу залізничних коліс після тривалої експлуатації uk_UA
dc.title.alternative Evaluation of strength and crack growth resistance of railway wheels after long-term operation uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.7-4:669:539.4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис