Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Почужевський, О.Д.
dc.contributor.author Кляцький, В.І.
dc.date.accessioned 2018-06-18T12:02:37Z
dc.date.available 2018-06-18T12:02:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією / О.Д. Почужевський, В.І. Кляцький // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 129. — С. 230-241. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-4556
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/138253
dc.description.abstract Виходячи з розподілу світового парку кар’єрного автотранспорту (кар’єрних автосамоскидів) за типом трансмісії, дослідження в статті направлені на розгляд машин оснащених гідромеханічною трансмісією. На основі аналізу існуючих наукових досліджень та враховуючи специфіку експлуатації даної техніки (досить складні, специфічні гірничотехнічні, дорожньо-транспортні та кліматичні умови роботи на різних підприємствах, які одночасно супроводжуються певними сталими умовами транспортування гірничої маси в межах експлуатуючого підприємства протягом всього терміну роботи машини) – сформована удосконалена математична модель руху кар’єрних автосамоскидів. Завдяки новому підходу до моделювання експлуатаційних властивостей – використання емпіричного коефіцієнту інерції обертових мас, а також секундної (миттєвої) витрати палива, може бути використана під час визначення та обґрунтування раціональних параметрів системи «двигун-трансмісія» залежно від специфіки умов експлуатації. uk_UA
dc.description.abstract Исходя из распределения мирового парка карьерного автотранспорта (карьерных автосамосвалов) по типу трансмиссии, исследования в статье направлены на рассмотрение машин оснащенных гидромеханической трансмиссией. На основе анализа существующих научных исследований и учитывая специфику эксплуатации данной техники (достаточно сложные, специфические горнотехнические, дорожно-транспортные и климатические условия работы на различных предприятиях, которые одновременно сопровождаются определенными постоянными условиями транспортировки горной массы в пределах эксплуатирующего предприятия в течение всего срока работы машины) – сформирована усовершенствованная математическая модель движения карьерных автосамосвалов. Благодаря новому подходу к моделированию эксплуатационных свойств – использование эмпирического коэффициента инерции вращающихся масс, а также секундного (мгновенного) расхода топлива, может быть использована при определении и обоснование рациональных параметров системы «двигатель-трансмиссия» в зависимости от специфики условий эксплуатации. uk_UA
dc.description.abstract Taking into consideration distribution of global park of the mine dump trucks by type of transmission, subject of this research is vehicles equipped with hydromechanical transmission. Basing on analysis of existing researches, and taking into account specific operation of these machines (very complex, specific, road/traffic and climatic conditions at different locations, with constant traffic of the rock transportation within one enterprise during the whole service life), a mathematical model of improved traffic of the trucks was formed. This new approach to modeling operational properties - using of empirical coefficient of steadying effect and instantaneous consumption of the fuel - can be used for determining and validating rational parameters of the system "engine-transmission" depending on specific operating conditions. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Геотехнічна механіка
dc.title Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією uk_UA
dc.title.alternative Построение математической модели исследования эксплуатационных свойств карьерных автосамосвалов с гидромеханической трансмиссией uk_UA
dc.title.alternative The mathematical model for studying performance properties of the mine dump trucks with hydromechanical transmission uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.1.05:622.684


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис