Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ігнатович, С.Р. |
|
dc.contributor.author |
Юцкевич, С.С. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T11:53:48Z |
|
dc.date.available |
2018-06-18T11:53:48Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Контроль усталости сплава Д16АТ по характеристикам деформационного рельефа поверхности / С.Р. Ігнатович , С.С. Юцкевич // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2011. — Т. 47, № 5. — С. 60-65. — Бібліогр.: 8 назв. — рус. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0430-6252 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/138232 |
|
dc.description.abstract |
Показано, что в процессе циклического нагружения на поверхности плакирующего слоя конструкционного алюминиевого сплава образуется и развивается деформационный рельеф (ДР). Количественные параметры ДР – насыщенность, шероховатость и пластическая деформация поверхности – являются индикаторами поврежденности материала. Экспериментальные зависимости рассмотренных параметров от наработки (количества циклов нагружения) можно использовать при создании методов прогнозирования предельного состояния элементов конструкции самолета. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Показано, що під час циклічного навантажування на поверхні плакувального шару конструкційного алюмінієвого сплаву формується та розвивається деформаційний рельєф (ДР). Кількісні параметри ДР – насиченість, шорсткість та пластична деформація поверхні є індикаторами пошкодження матеріалу. Експериментальні залежності цих параметрів від напрацювання (кількості циклів навантаження) можна використати для створення методів прогнозування граничного стану елементів конструкції літака. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
It is shown that during cyclic loading the deformation relief (DR) is formed and develops on the cladding surface of aluminum alloy structure. Quantitative parameters of DR are the saturation, roughness and plastic deformation of the surface and they are indicators of material fracture. Experimental dependences of the considered parameters versus the operating time (number of load cycles) can be used when creating the methods for prediction of the limiting state of aircraft structure elements. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Фізико-хімічна механіка матеріалів |
|
dc.title |
Контроль усталости сплава Д16АТ по характеристикам деформационного рельефа поверхности |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Контроль утоми сплаву Д16АТ за характеристиками деформаційного рельєфу поверхні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The fatigue damage control of Al-clad D16AT alloy by characteristics of surface deformation relief |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті