Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сергета, І.В.
dc.contributor.author Панчук, О.Ю.
dc.contributor.author Мостова, О.П.
dc.contributor.author Теклюк, Р.В.
dc.contributor.author Лукіна, Н.Ю.
dc.contributor.author Тимощук, О.В.
dc.contributor.author Сергета, Д.П.
dc.contributor.author Макаров, С.Ю.
dc.date.accessioned 2018-06-16T15:33:42Z
dc.date.available 2018-06-16T15:33:42Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків / І.В. Сергета, О.Ю. Панчук, О.П. Мостова, Р.В. Теклюк, Н.Ю. Лукіна, О.В. Тимощук, Д.П. Сергета, С.Ю. Макаров // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 88-93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1818-9385
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136738
dc.description.abstract Основними етапами практичної інтерпретації розроблених та науково-обґрунтованих у проведеному дослідженні методик комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентівдо умов здійснення напруженої повсякденної діяльності в сучасних загальноосвітніх і вищих навчальних закладах є: визначення на підставі застосування сучасних інструментальних і тестових психофізіологічних методик ступеня вираження провідних соціальноі навчально-значущих психофізіологічних функцій (1 етап); оцінка отриманих результатів у балах відповідно до спеціально створених шкал бальної оцінки рівня психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентів (2 етап); розрахунок величин показників успішності перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків, що визначає рівень психофізіологічної готовності організму до успішного засвоєння навчально-значущих знань і умінь (3 етап); оцінка особливостей перебігу психофізіологічної адаптації учнів старших класів і студентів на підставі застосування конкретних кількісних критеріїв їх змістовної оцінки (4 етап); визначення індивідуалізованих стратегій застосування засобів психофізіологічного впливу та психогігієнічної корекції відхилень, що мають місце (5 етап). uk_UA
dc.description.abstract Основными этапами практической интерпретации разработанных и научнообоснованных в проведенном исследовании методик комплексной балльной оценки особенностей течения психофизиологической адаптации учащихся старших классов и студентов к условиям напряженной повседневной деятельности в современных общеобразовательных и высших учебных заведениях являются: определение на основании использования современных инструментальных и тестовых психофизиологических методик степени выраженности ведущих социальнои учебно-значимых психофизиологических функций (1 этап); оценка полученных результатов в баллах в соответствии со специально созданными шкалами балльной оценки уровня психофизиологической адаптации учащихся старших классов и студентов (2 этап); расчет величин показателей успешности течения психофизиологической адаптации девушек и юношей, определяющих уровень психофизиологической готовности организма к успешному освоению учебно-значимых знаний и умений (3 этап); оценка особенностей течения психофизиологической адаптации учащихся старших классов и студентов на основании использования количественных критериевих содержательной оценки (4 этап); определение индивидуализированных стратегий использования средств психофизиологического воздействия и психогигиенической коррекции имеющихся отклонений (5 этап). uk_UA
dc.description.abstract The main stages of interpretation developed practical and evidence-based methods in research conducted comprehensive scale integrated scoring assessment features of psychophysiological adaptation of senior pupils and students to conditions of intense daily activity in modern secondary and higher education are: definition based on the use of modern tools and test psychophysiological methods degree of expression leading social and educational important psychophysiological functions (stage 1); evaluation of the results in scores according to the specially created scoring scales of psychophysiological adaptation of senior pupils and students (stage 2); calculation of the flow rate of success of psychophysiological adaptation, which determines the level of psychophysiological readiness of the organism to successful learning-relevant knowledge and skills (stage 3), assessment features of psychophysiological adaptation of senior pupils and students on the basis of quantitative criteria specific use content evaluation (stage 4); determining individualized strategies application of psychophysiological impact and psychohygienic correction of deviations (stage 5). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми транспортної медицини
dc.subject Вопросы психофизиологии uk_UA
dc.title Сучасні методичні підходи до створення шкал комплексної бальної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації дівчат і юнаків uk_UA
dc.title.alternative Современные методические подходы к созданию шкал комплексной балльной оценкм особенностей течения психофизиологической адаптации девушек и юношей uk_UA
dc.title.alternative Modern methodical approaches to creating scale integrated scoring assessment features of psychophysiological adaptation of girls and youth uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 612.821: 616-072.85: 616-053.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис