Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Вакуленко, І.О.
dc.date.accessioned 2018-06-16T08:30:38Z
dc.date.available 2018-06-16T08:30:38Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса / І.О. Вакуленко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 6. — С. 80-82. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0430-6252
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136255
dc.description.abstract Виявлено, що інтенсивне охолодження зі швидкостями 2…9°С/s ободу колеса після його гарячого обтискування на прокатному стані збільшує границі текучості і міцності металу. Встановлено, що за відсутності пересичення твердого розчину атомами вуглецю під час такого охолодження механічні характеристики вуглецевої сталі визначають винятково внутрішні напруження від фазового наклепу фериту в перліті і стан меж ферит–цементит. uk_UA
dc.description.abstract Выявлено, что ускоренное охлаждение со скоростями 2…9°С/s обода колеса после его горячего обжатия на прокатном стане сопровождается увеличением пределов текучести и прочности металла. Установлено, что при отсутствии пересыщения твердого раствора атомами углерода при таком охлаждении механические характеристики углеродистой стали определяются исключительно внутренними напряжениями от фазового наклепа феррита в перлите и состоянием границ феррит–цементит. uk_UA
dc.description.abstract It is shown that the change of the cooling rate velocity in the range of 2…9°С/s for a wheel rim after hot rolling causes an increase in the metal yield and ultimate strength. It is established that after rapid cooling the supersaturation of the solid solution by carbon atoms is absent and the mechanical properties of carbon steel are determined solely by the internal stresses due to ferrite phase hardening and the state of the ferrite–cementite grain boundaries. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-хімічна механіка матеріалів
dc.title Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса uk_UA
dc.title.alternative Влияние скорости охлаждения на прочность обода железнодорожного колеса uk_UA
dc.title.alternative The influence of cooling on strength of a railway wheel rim uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 669.017:621.78:539.4:621.771.29


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис