Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Євтушенко, О.
dc.contributor.author Куцєй, М.
dc.contributor.author Ох, Е.
dc.date.accessioned 2018-06-15T19:28:24Z
dc.date.available 2018-06-15T19:28:24Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів / О. Євтушенко, М. Куцєй, Е. Ох // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2014. — Т. 50, № 3. — С. 77-83. — Бібліогр.: 28 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0430-6252
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136103
dc.description.abstract Отримано числово-аналітичний розв’язок теплової задачі тертя для двох напівобмежених тіл з урахуванням термічної чутливості матеріалів та зміни з часом швидкості відносного ковзання (гальмування зі сталим сповільненням). Лінеаризацію відповідної крайової задачі теплопровідності виконано за допомогою підстановки Кірхгофа та методу лінеаризувальних параметрів. Досліджено зміну температури робочих поверхонь накладки та диска під час гальмування для двох фрикційних пар із та без урахування залежності їхніх теплофізичних властивостей від температури. uk_UA
dc.description.abstract Получено численно-аналитическое решение тепловой задачи трения для двух полуограниченных тел с учетом термической чувствительности материалов и изменения со временем скорости относительного скольжения (торможение с постоянным замедлением). Линеаризацию соответствующей краевой задачи теплопроводности выполнено с помощью подстановки Кирхгофа и метода линеаризирующих параметров. Исследовано изменение температуры рабочих поверхностей накладки и диска при торможении для двух фрикционных пар с и без учета зависимости их теплофизических свойств от температуры. uk_UA
dc.description.abstract The numerically-analytical solution of a thermal problem of friction for two semi-infinite bodies with account of thermal sensitivity of materials and changes with time of the relative sliding speed (braking with constant deceleration) is obtained. Linearization of the corresponding boundary-value problem of heat conduction was done by means of the Kirchhoff substituting and the method of linearizing parameters. The change of the temperature of the working surfaces of the pad and disc during braking for two friction couples with and without account of the dependence of their thermophysical properties on temperature is investigated. uk_UA
dc.description.sponsorship Роботу виконано в межах гранту № 2011/01/B/ST8/07446 Національного центру науки Польщі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-хімічна механіка матеріалів
dc.title Моделювання температурного режиму гальмівної системи з урахуванням термочутливості матеріалів uk_UA
dc.title.alternative Моделирование температурного режима тормозной системы с учетом термочувствительности материалов uk_UA
dc.title.alternative Modelling of the temperature mode of brake system with account of thermal sensitivity of materials uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 536.12:621.891:539.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис