Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Осташ, О.П.
dc.contributor.author Анофрієв, В.Г.
dc.contributor.author Андрейко, І.М.
dc.contributor.author Мурадян, Л.А.
dc.contributor.author Кулик, В.В.
dc.date.accessioned 2018-06-14T16:42:39Z
dc.date.available 2018-06-14T16:42:39Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс / О.П. Осташ, В.Г. Анофрієв, І.М. Андрейко, Л.А. Мурадян, В.В. Кулик // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 7-13. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0430-6252
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135206
dc.description.abstract За результатами статистичного аналізу експлуатаційних пошкоджень високоміцних залізничних коліс та відповідних лабораторних досліджень колісних сталей встановлено, що переважна більшість з них – це вищербини і повзуни на поверхні кочення. Тому необхідно змінити концепцію вибору сталі для високоміцних коліс: враховувати не тільки її характеристики міцності і твердості (зносотривкості), а й опірність тріщиноутворенню за умов контактної втоми. Вона повинна базуватися на підходах структурної механіки втомного руйнування і передбачати створення високоміцних колісних сталей з пониженим вмістом вуглецю і підвищеними характеристиками циклічної тріщиностійкості в умовах нормального відриву і поперечного зсуву. uk_UA
dc.description.abstract На основании результатов статистического анализа эксплуатационных повреждений высокопрочных железнодорожных колес и соответствующих лабораторных испытаний колесных сталей выявлено, что преимущественно это выщербины и ползуны на поверхности катания. Сделан вывод о необходимости смены концепции выбора стали для высокопрочных колес: нужно учитывать не только ее характеристики прочности и твердости (износостойкости), а также сопротивляемость трещинообразованию в условиях контактной усталости. Она должна базироваться на подходах структурной механики усталостного разрушения и предусматривать создание колесных сталей с пониженным содержанием углерода и повышенными характеристиками циклической трещиностойкости в условиях нормального отрыва и поперечного сдвига. uk_UA
dc.description.abstract Based on statistical analysis of operational damages for high-strength railway wheels and relevant laboratory investigations of wheel steels it is shown that dominating majority of these damages are spallings and flats on the rolling surface. It is necessary to change the concept of selection of wheel high-strength steel: both its strength and hardness (wear resistance) and also its crack growth resistance under contact fatigue must be taken into account. It must be based on the approaches of microstructural fracture mechanics and provide the manu facture of wheel steels with lower carbon content and higher fatigue crack growth resistance characteristics under mode I and mode II fracture. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-хімічна механіка матеріалів
dc.title Про концепцію вибору сталей для високоміцних залізничних коліс uk_UA
dc.title.alternative О концепции выбора сталей для высокопрочных железнодорожных колес uk_UA
dc.title.alternative On the concept of steels selection for high-strength railway wheels uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 539.43:669.018.294


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис