Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Кулик, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Андрейко, І.М. |
|
dc.contributor.author |
Ваврух, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T16:20:19Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T16:20:19Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Вплив експлуатаційних факторів на роботоздатність графітизованої сталі / В.В. Кулик, І.М. Андрейко, В.І. Ваврух // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 3. — С. 76-82. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0430-6252 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135164 |
|
dc.description.abstract |
Порівняно закономірності впливу високих (до 800°С) і низьких (до –40°C) температур та корозивного середовища на механічні характеристики графітизованої сталі і
відомих колісних марок 2 і Т. Виявлено, що зниження температури аустенітизації і
стрімке зростання високотемпературної пластичності сталей забезпечують сприятливіші умови для утворення дефектів типу повзун на поверхні кочення залізничних
коліс. Встановлено, що графітизована сталь за низьких температур (до –40°C) не
схильна до низькотемпературного окрихчення, а корозивне середовище не впливає
на її циклічну тріщиностійкість. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сравнены закономерности влияния высоких (до 800°С) и низких (до
–40°C) температур, а также коррозионной среды на механические свойства графитизированной стали и известных колесных сталей марок 2 и Т. Установлено, что снижение температуры аустенитизации и стремительный рост высокотемпературной пластичности сталей обеспечивают более благоприятные условия для образования дефектов типа ползун
на поверхности катания железнодорожных колес. Выявлено, что графитизированная
сталь при низких температурах (до –40°C) не склонна к низкотемпературной хрупкости, а
коррозионная среда не влияет на ее циклическую трещиностойкость. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Regularities of the influence of high (to 800°С) and low (to –40°C) temperatures,
and also of corrosive environment on mechanical characteristics of graphitized steel and
known wheel steels of grades 2 and T are compared. It is shown that the lower austenitization
temperature and more sweep increase of high-temperature plasticity, provides more favorable
condition of “slide-block” defects formation on the rolling surface of railway wheels. It is found
that at low temperatures (down to –40°C) the graphitized steel is not liable to the low-temperature
embrittlement, and there is no effect of the corrosion environment on its fatigue crack
growth resistance characteristics. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Фізико-хімічна механіка матеріалів |
|
dc.title |
Вплив експлуатаційних факторів на роботоздатність графітизованої сталі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Влияние эксплуатационных факторов на работоспособность графитизированной стали |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The influence of operation factors on serviceability of graphitized steel |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
539.43:669.018.294 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті