Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Оцінювання періоду зародження втомної мікротріщини на доріжці кочення кільця буксового підшипника

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Скальський, В.Р.
dc.contributor.author Рудавський, Д.В.
dc.contributor.author Ярема, Я.Р.
dc.contributor.author Бас, В.Р.
dc.date.accessioned 2018-06-14T16:13:13Z
dc.date.available 2018-06-14T16:13:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Оцінювання періоду зародження втомної мікротріщини на доріжці кочення кільця буксового підшипника / В.Р. Скальський, Д.В. Рудавський, Я.Р. Ярема, В.Р. Бас // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 2. — С. 121-128. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0430-6252
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135156
dc.description.abstract Запропоновано розрахункову методику оцінювання періоду зародження втомної мікротріщини біля вершини поверхневого раковиноподібного дефекту на доріжці кочення буксового підшипника локомотива. В основі цієї методики закладено модель, що базується на енергетичному підході механіки руйнування матеріалів. Для визначення необхідних механічних констант матеріалу підшипника виконано експериментальні дослідження, а саме: статичні та втомні випробування зразків сталі ШХ15 кільця буксового підшипника. Показано, що за розташування у найнавантаженішому місці доріжки кочення раковиноподібного поверхневого дефекту біля його гладкої вершини може зародитися втомна мікротріщина за порівняно короткий період роботи підшипника у експлуатаційному режимі. uk_UA
dc.description.abstract Предложена расчетная методика оценивания периода зарождения усталостной микротрещины возле вершины поверхностного раковиноподобного дефекта на дорожке качения буксового подшипника локомотива. В основе этой методики заложено модель, которая базируется на энергетическом подходе механики разрушения материалов. Для определения необходимых механических констант материала подшипника проведены экспериментальные исследования, а именно: статические и усталостные испытания образцов стали ШХ15 кольца буксового подшипника. Показано, что в случае нахождения в наиболее нагруженном месте дорожки качения раковиноподобного поверхностного дефекта возле его гладкой вершины может зародиться усталостная микротрещина при сравнительно коротком периоде работы подшипника в эксплуатационном режиме. uk_UA
dc.description.abstract The calculation method of the initiation period estimation of fatigue microcrack at the tip of surface cavity at axle bearing race is proposed. The method uses the calculation model based on fracture mechanics energetic approach. To find the required static and fatigue mechanical characteristics of the axle bearing material the specimens of ШХ15 steel were tested. It was shown that in the case of the least favourable location of the defect the fatigue microcrack was initiated at the smooth defect tip within comparatively short exploitation period. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-хімічна механіка матеріалів
dc.title Оцінювання періоду зародження втомної мікротріщини на доріжці кочення кільця буксового підшипника uk_UA
dc.title.alternative Оценивание периода зарождения усталостной микротрещины на дорожке качения кольца буксового подшипника uk_UA
dc.title.alternative Estimation of the initiation period of fatigue microcrack at the axle bearing race uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис