Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Люлько, О.М.
dc.contributor.author Малиш, О.О.
dc.date.accessioned 2018-06-12T14:11:23Z
dc.date.available 2018-06-12T14:11:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті / О.М. Люлько, О.О. Малиш // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2012. — № 3 (29). — С. 51-54. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134128
dc.description.abstract На прикладі дослідження роздільної здатності очей у льотчиків і залізничників показано недосконалість експертного підходу до оцінки зорових можливостей операторів динамічних систем. Пропонується відмовитися від вирішального значення показників монокулярной гостроти зору в 1,0, не враховуючи особливості візуальних можливостей при спостереженні двома очима. Крім того, загальноприйнята методика дослідження гостроти зору з 5 метрів потребує вдосконалення у бік збільшення дистанції, з якою слід вивчати візуальні можливості випробовуваних до 45 метрів і застосування оптотіпов іншої спрямованості. uk_UA
dc.description.abstract На примере исследования разрешающей способности глаз у летчиков и железнодорожников, показано несовершенство экспертного подхода к оценке зрительных возможностей операторов динамических систем. Предлагается отказаться от решающего значения показателей монокулярной остроты зрения в 1,0, не учитывая особенности визуальных возможностей при наблюдении двумя глазами. Кроме того, общепринятая методика исследования остроты зрения с 5 метров требует усовершенствования в сторону увеличения дистанции, с которой следует изучать визуальные возможности испытуемых до 45 метров и применения оптотипов другой направленности. uk_UA
dc.description.abstract In the case study of the resolution of the eyes of pilots and railroad workers, shows the imperfection of the expert approach to assessing the visual capabilities of dynamic systems operators. It is proposed to abandon the decisive values of monocular visual acuity of 1.0 without considering the particular visual features under the supervision of the two eyes. In addition, the common method of investigation of visual acuity with a 5 meter needs to be improved in the direction of increasing distance from which to explore the visual possibilities of the subjects up to 45 meters and the optotypes of the other direction. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми транспортної медицини
dc.subject Материалы конференции uk_UA
dc.title Медичні аспекти безпеки діяльності на транспорті uk_UA
dc.title.alternative Медицинские аспекты безопасности работы на транспорте uk_UA
dc.title.alternative Medical aspects of security work on transport uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 614.88.


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис