Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шестакевич, Т.В.
dc.contributor.author Пасічник, В.В.
dc.contributor.author Кунанець, Н.Е.
dc.date.accessioned 2018-06-04T19:05:01Z
dc.date.available 2018-06-04T19:05:01Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні / Т.В. Шестакевич, В.В. Пасічник, Н.Е. Кунанець // Штучний інтелект. — 2017. — № 2. — С. 26-36. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/133660
dc.description.abstract Аналіз доступних інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання, розроблених за кордоном та в Україні, виявив відсутність комплексного інформаційно-технологічного супроводу процесу навчання осіб з особливими потребами. Для врахування потреб і можливостей зростаючої кількості учасників інклюзивного навчання, в основу розроблення таких інформаційних технологій необхідно покласти математичні моделі процесу інклюзивного навчання та його ІТ-супроводу. Система врахування ефектів впливу від впровадження інформаційних технологій супроводу інклюзивного навчання дасть змогу враховувати вимоги його учасників під час розроблення відповідних складових програмної системи. uk_UA
dc.description.abstract The analysis of available information technologies of inclusive education support, developed abroad and in Ukraine, revealed the lack of integrated information and technology support for the education of people with special needs. In order to take into account, the needs and possibilities of a growing number of inclusive education participants, the basis of the development of such information technologies must be the mathematical models of inclusive education process, as well as its IT support. The system of effects consideration for inclusive education IT support implementation will enable meeting the requirements of inclusive education participants in order to develop relevant components of the software system. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Штучний інтелект
dc.subject Інтелектуальні системи навчання uk_UA
dc.title Інформаційно-технологічний супровід інклюзивного навчання в Україні uk_UA
dc.title.alternative Information technology of inclusive education support in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 376-056.2:004.416:37.014.61


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис