Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Жукович, І.А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-17T18:03:17Z |
|
dc.date.available |
2018-04-17T18:03:17Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Інновації в туризмі: основні теоретичні та практичні аспекти / І.А. Жукович // Наука та наукознавство. — 2017. — № 2. — С. 69-81. — Бібліогр.: 40 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0374-3896 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132344 |
|
dc.description.abstract |
Незважаючи на визнану важливість інновацій як ключового фактора, що забезпечує розвиток окремих підприємств та країни в цілому, деякі основні аспекти інноваційної діяльності в туристичній індустрії залишаються недостатньо дослідженими та потребують уточнення. У статті розглянуто погляди різних науковців на визначення терміна «інновації в туризмі», підходи до класифікації інновацій та оцінювання інноваційної діяльності підприємств з точки зору можливості їх використання в індустрії туризму. Проведений автором аналіз літературних джерел дозволив сформулювати особливості інновацій у туризмі, що пов’язані з їх сервісним характером та спрямованістю на вдосконалення взаємодії зі споживачем з метою максимального задоволення його потреб, а також визначити їх роль у підвищенні конкурентоспроможності підприємств індустрії туризму. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Несмотря на признанную важность инноваций как ключевого фактора, обеспечивающего развитие как отдельных предприятий, так и страны в целом, основные аспекты инновационной деятельности в туристической индустрии остаются недостаточно исследованными и требуют уточнения. В статье рассмотрены взгляды различных ученых на определение термина «инновации в туризме», подходы к классификации инноваций и оцениванию инновационной деятельности предприятий с точки зрения возможности их использования в индустрии туризма. Проведенный автором анализ литературных источников позволил сформулировать особенности инноваций в туризме, связанные с их сервисным характером и направленностью на совершенствование взаимодействия с потребителем с целью максимального удовлетворения его потребностей, а также определить их роль в возрастании конкурентоспособности предприятий индустрии туризма. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Despite the recognized importance of innovation as a key factor that ensures the development of both individual enterprises and the country as a whole, the main aspects of innovation in the tourism industry remain insufficiently studied and need to be clarified. The article contains a review of various scientific approaches to definition of the term «innovation in tourism», to classifying innovations and evaluating the innovation activity of enterprises, to find out their applicability in the tourism industry. The author’s review of the literature sources allows for outlining the features of innovations in tourism, originating from their service character and the focus on improving interactions with consumer, for the best possible satisfaction of consumer needs, and for determining their role in increasing the competitiveness of enterprises in the tourism industry. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Наука та наукознавство |
|
dc.subject |
Проблеми розвитку науково-технологічного потенціалу |
uk_UA |
dc.title |
Інновації в туризмі: основні теоретичні та практичні аспекти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Инновации в туризме: основные теоретические и практические аспекты |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Innovation in Tourism: the Main Theoretical and Practical Aspects |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
330.341.1: 338.486.2:311.213.4 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті