Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Жигун, С. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-09T15:00:29Z |
|
dc.date.available |
2018-04-09T15:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті / С. Жигун // Слово і Час. — 2008. — № 11. — С. 56-62. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132027 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена питанню оцінки ролі читача у творах українських письменників 1910-1920-х років
XX ст. Імпліцитний читач творів М.Хвильового, Юліана Шпола, Ю.Яновського, М.Йогансена, Г.Михайличенка
– уважна, вдумлива людина з великим естетичним досвідом, здатна до співтворчості. Також у статті
розглядається наявний у багатьох творах образ неосвіченого читача, який слухається автора, як учень
учителя. Крім того, у статті приділено увагу т. зв. “нелінійному читанню”. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article deals with the problem of the reader’s role assessment in the works of Ukrainian writers of the
first and second decades of 20th century. The implicit reader of the texts by M.Khvyliovy, Yulian Shpol,
Yu.Yanovsky, M.Yogansen or G.Mykhaylychenko is a profound and thoughtful person with a considerable
aesthetic experience, capable of co-authorship. The article also contains reflections upon the wide-spread
figure of an uneducated reader, who tends to follow the author, as a pupil follows the footsteps of his
teacher. Above that, the author of the paper pays attention to the phenomenon of the so-called “nonlinear
reading”. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена вопросу оценки роли читателя в
произведениях украинских писателей 1910-1920-х годов
ХХ столетия. Желаемый читатель произведений
Н.Хвылевого, Юлиана Шпола, Ю.Яновского,
М.Йогансена, Г.Михайличенко – внимательный,
вдумчивый человек с большим эстетическим опытом,
способный к сотворчеству. Также в статье
рассматривается представленный во многих
произведениях образ необразованного читателя,
который слушается автора, как ученик учителя. Кроме
того, в статье уделяется внимание т. н. “нелинейному
чтению”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
Питання теоретичні |
uk_UA |
dc.title |
Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The strategies of intratextual communication with the reader as a play |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Стратегия общения с читателем как игра в прозе |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті