Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Жигун, С.
dc.date.accessioned 2018-04-09T15:00:29Z
dc.date.available 2018-04-09T15:00:29Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті / С. Жигун // Слово і Час. — 2008. — № 11. — С. 56-62. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132027
dc.description.abstract Стаття присвячена питанню оцінки ролі читача у творах українських письменників 1910-1920-х років XX ст. Імпліцитний читач творів М.Хвильового, Юліана Шпола, Ю.Яновського, М.Йогансена, Г.Михайличенка – уважна, вдумлива людина з великим естетичним досвідом, здатна до співтворчості. Також у статті розглядається наявний у багатьох творах образ неосвіченого читача, який слухається автора, як учень учителя. Крім того, у статті приділено увагу т. зв. “нелінійному читанню”. uk_UA
dc.description.abstract This article deals with the problem of the reader’s role assessment in the works of Ukrainian writers of the first and second decades of 20th century. The implicit reader of the texts by M.Khvyliovy, Yulian Shpol, Yu.Yanovsky, M.Yogansen or G.Mykhaylychenko is a profound and thoughtful person with a considerable aesthetic experience, capable of co-authorship. The article also contains reflections upon the wide-spread figure of an uneducated reader, who tends to follow the author, as a pupil follows the footsteps of his teacher. Above that, the author of the paper pays attention to the phenomenon of the so-called “nonlinear reading”. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена вопросу оценки роли читателя в произведениях украинских писателей 1910-1920-х годов ХХ столетия. Желаемый читатель произведений Н.Хвылевого, Юлиана Шпола, Ю.Яновского, М.Йогансена, Г.Михайличенко – внимательный, вдумчивый человек с большим эстетическим опытом, способный к сотворчеству. Также в статье рассматривается представленный во многих произведениях образ необразованного читателя, который слушается автора, как ученик учителя. Кроме того, в статье уделяется внимание т. н. “нелинейному чтению”. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Питання теоретичні uk_UA
dc.title Стратегії спілкування з читачем як гра в прозовому тексті uk_UA
dc.title.alternative The strategies of intratextual communication with the reader as a play uk_UA
dc.title.alternative Стратегия общения с читателем как игра в прозе uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис