Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Flaks, V.L. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-04T19:50:37Z |
|
dc.date.available |
2018-04-04T19:50:37Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Funnel based reventure attribution of online canpaigns / V.L. Flaks // Математичне моделювання в економіці. — 2016. — № 3-4(7). — С. 158-166. — Бібліогр.: 4 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2409-8876 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131868 |
|
dc.description.abstract |
The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто проблеми статичних моделей атрибуції доходів від транзакцій в інтернет-магазині і запропоновано рішення у вигляді динамічної моделі, заснованої на поведінці покупця при проходженні воронки замовлення. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены проблемы статических моделей атрибуции доходов от транзакций в интернет-магазине и предложено решение в виде динамической модели, основанной на поведении покупателя при прохождении воронки заказа. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Математичне моделювання в економіці |
|
dc.subject |
Математичні та інформаційні моделі в економіці |
uk_UA |
dc.title |
Funnel based reventure attribution of online canpaigns |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Атрибуція доходів інтернет-магазину на основі проходження покупцем воронки замовлення |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Атрибуция доходов интернет-магазина на основе прохождения покупателем воронки заказа |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
004.023 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті