Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Генералюк, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-23T15:32:47Z |
|
dc.date.available |
2018-03-23T15:32:47Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Екфразис у Т.Шевченка і Т.Готьє (до проблеми взаємодії мистецтв у творчості Шевченка) / Л. Генералюк // Слово і Час. — 2008. — № 3. — С. 45-54. — Бібліогр.: 32 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131484 |
|
dc.description.abstract |
У контексті взаємодії мистецтв у творчості Т.Шевченка досліджується явище екфразису, специфічного
гіперзнаку в літературі, у зіставленні з екфразисами інших літераторів сер. ХІХ ст., передусім Т.Готьє.
Розглянувши два варіанти екфразисів (детальний словесний опис артефактів, уведених у сюжет певного
твору; короткі екфразиси-експромти, екфразиси-ремінісценції), авторка стверджує, що проблема зіставлення
екфразисів Шевченка з екфразисами інших поетів та прозаїків плідна в сенсі диспозиції своєрідного методу
і стилю українського поета-художника серед персональних літературних стилів епохи. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The phenomenon of ekphrasis, a specific literary hypersign, is investigated here in the context of the arts
interrelation in Shevchenko s heritage and is therefore compared to ekphrases of his contemporaries, first and
foremost to those of Th.Gauthier. On considering the two types of ekphrasis, i.e. 1) the minute verbal
descriptions of artifacts included into the plot, and 2) short impromptu-exphrases and reminiscence-exphrases,
the author of the essay comes to the conclusion that Shevchenko s ekphrases should be analysed in comparison
with the ekphrases of the other poets and prose writers in order to rank the peculiar method and style of the
Ukrainian poet and painter among the personal literary styles of his epoch. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В контексте взаимодействия искусств в творчестве
Т.Шевченко исследуется явление экфразиса, специфического
гиперзнака в литературе, в сопоставлении с экфразисами
других литераторов сер. ХІХ ст., прежде всего Т.Готьє.
Рассмотрев два варианта экфразисов (детализированное
словесное описание артефактов, включенных в сюжет
произведения; короткие экфразисы-экспромты, экфразисыреминисценции),
автор утверждает, что проблема
сопоставления экфразисов Шевченка с экфразисами других
поетов и прозаиков плодотворна в плане диспозиции
своеобразного методу и стиля украинского поета-художника
среди персональных литературных стилей эпохи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
Шевченківська енциклопедія |
uk_UA |
dc.title |
Екфразис у Т.Шевченка і Т.Готьє (до проблеми взаємодії мистецтв у творчості Шевченка) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Ekphrasis by T.Shevchenko and Th.Gauthier (To the problem of the arts’ interrelation in Shevchenko’s heritage) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Экфразис у Т.Шевченко и Т.Готье (к проблеме взаимодействия искусств в творчестве Шевченко) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті