Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Екфразис у Т.Шевченка і Т.Готьє (до проблеми взаємодії мистецтв у творчості Шевченка)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Генералюк, Л.
dc.date.accessioned 2018-03-23T15:32:47Z
dc.date.available 2018-03-23T15:32:47Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Екфразис у Т.Шевченка і Т.Готьє (до проблеми взаємодії мистецтв у творчості Шевченка) / Л. Генералюк // Слово і Час. — 2008. — № 3. — С. 45-54. — Бібліогр.: 32 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131484
dc.description.abstract У контексті взаємодії мистецтв у творчості Т.Шевченка досліджується явище екфразису, специфічного гіперзнаку в літературі, у зіставленні з екфразисами інших літераторів сер. ХІХ ст., передусім Т.Готьє. Розглянувши два варіанти екфразисів (детальний словесний опис артефактів, уведених у сюжет певного твору; короткі екфразиси-експромти, екфразиси-ремінісценції), авторка стверджує, що проблема зіставлення екфразисів Шевченка з екфразисами інших поетів та прозаїків плідна в сенсі диспозиції своєрідного методу і стилю українського поета-художника серед персональних літературних стилів епохи. uk_UA
dc.description.abstract The phenomenon of ekphrasis, a specific literary hypersign, is investigated here in the context of the arts interrelation in Shevchenko s heritage and is therefore compared to ekphrases of his contemporaries, first and foremost to those of Th.Gauthier. On considering the two types of ekphrasis, i.e. 1) the minute verbal descriptions of artifacts included into the plot, and 2) short impromptu-exphrases and reminiscence-exphrases, the author of the essay comes to the conclusion that Shevchenko s ekphrases should be analysed in comparison with the ekphrases of the other poets and prose writers in order to rank the peculiar method and style of the Ukrainian poet and painter among the personal literary styles of his epoch. uk_UA
dc.description.abstract В контексте взаимодействия искусств в творчестве Т.Шевченко исследуется явление экфразиса, специфического гиперзнака в литературе, в сопоставлении с экфразисами других литераторов сер. ХІХ ст., прежде всего Т.Готьє. Рассмотрев два варианта экфразисов (детализированное словесное описание артефактов, включенных в сюжет произведения; короткие экфразисы-экспромты, экфразисыреминисценции), автор утверждает, что проблема сопоставления экфразисов Шевченка с экфразисами других поетов и прозаиков плодотворна в плане диспозиции своеобразного методу и стиля украинского поета-художника среди персональных литературных стилей эпохи. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Шевченківська енциклопедія uk_UA
dc.title Екфразис у Т.Шевченка і Т.Готьє (до проблеми взаємодії мистецтв у творчості Шевченка) uk_UA
dc.title.alternative Ekphrasis by T.Shevchenko and Th.Gauthier (To the problem of the arts’ interrelation in Shevchenko’s heritage) uk_UA
dc.title.alternative Экфразис у Т.Шевченко и Т.Готье (к проблеме взаимодействия искусств в творчестве Шевченко) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис