Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Композиція ліро-епічних творів Шевченка

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Смілянська, В.
dc.date.accessioned 2018-03-23T15:32:29Z
dc.date.available 2018-03-23T15:32:29Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Композиція ліро-епічних творів Шевченка / В. Смілянська // Слово і Час. — 2008. — № 3. — С. 33-39. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131482
dc.description.abstract Композиція балад і поем Шевченка розглядається у феноменологічному розумінні (як архітектоніка віртуального художнього світу) за двома рівнями проблемно-тематичним і сюжетно-фабульним, а в суто термінологічному значенні композиції вербального тексту за рівнями внутрішньої композиції (перспективації) з її суб єктною організацією та планами психології, фразеології, часово-просторовим, оцінним, а також за рівнем мовленнєвої композиції (способом викладу, композиційно-мовленнєвими формами). Визначаються також і формальні маркери рамок художнього світу. uk_UA
dc.description.abstract On the basis of the phenomenological approach (i.e. the object of the analysis is the architectonics of the virtual aesthetic universe) the author of this research investigates the composition of Taras Shevchenko s ballads and poems on thematic and narrative levels, or, in the strict terminological meaning of the composition concept, according to the levels of the intrinsic composition (perspectivation) with its subjective organisation, psychological, phraseological, spatial, temporal and evaluative planes, and of the verbal composition level (that is, a manner of narration, compositional and verbal forms). The formal markers of the aesthetic universe framework are also determined in the article. uk_UA
dc.description.abstract Композиция баллад и поэм Шевченка рассматривается в феноменологическом смысле (как архитектоника виртуального художественного мира) на двух уровнях – проблемнотематическом и сюжетно-фабульном; а в собственно терминологическом значении композиции вербального текста – соответственно уровням внутренней композиции (перспективации) с ее планами психологии, фразеологии, пространственно-временным, оценочным, а также на уровне речевой композиции (способов изложения, композиционноречевых форм). Определяются также и формальне маркеры рамок художественного мира. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Шевченківська енциклопедія uk_UA
dc.title Композиція ліро-епічних творів Шевченка uk_UA
dc.title.alternative The composition of the lyrical-epic works by T.Shevchenko uk_UA
dc.title.alternative Композиция лиро-эпических произведений Шевченко uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис