Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методы анализа многоканальной системы обслуживания с мгновенной и отсроченной обратными связями

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Королюк, В.С.
dc.contributor.author Меликов, А.З.
dc.contributor.author Пономаренко, Л.А.
dc.contributor.author Рустамов, А.М.
dc.date.accessioned 2018-03-21T20:29:49Z
dc.date.available 2018-03-21T20:29:49Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Методы анализа многоканальной системы обслуживания с мгновенной и отсроченной обратными связями / В.С. Королюк, А.З. Меликов, Л.А. Пономаренко, А.М. Рустамов // Кибернетика и системный анализ. — 2016. — Т. 52, № 1. — С. 64-77. — Бібліогр.: 16 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0023-1274
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131392
dc.description.abstract Предложена математическая модель многоканальной системы массового обслуживания с обратной связью, в которой одна часть вызовов для получения повторного обслуживания мгновенно поступает в систему, а другая — либо обращается для повторного обслуживания через некоторое случайное время, либо окончательно покидает систему. Поведение обслуженных вызовов имеет рандомизированный характер. Разработаны методы точного и асимптотического анализа характеристик предложенной модели. Приведены результаты численных экспериментов. uk_UA
dc.description.abstract Запропоновано математичну модель багатоканальної системи масового обслуговування зі зворотним зв’язком. У ній частина викликів для отримання повторного обслуговування миттєво надходить у систему, а друга частина або повертається на повторне обслуговування через деякий випадковий час, або остаточно залишає систему. Поведінка обслугованих викликів має рандомізований характер. Розроблено методи точного та асимптотичного аналізу характеристик запропонованої моделі. Наведено результати числових експериментів. uk_UA
dc.description.abstract The mathematical model of multi-channel queuing system with feedback is proposed. In this model, a part of already serviced calls feedback instantaneously but another part either leave the system or feedback after a random time. The behavior of already serviced calls is randomized. Both exact and asymptotic methods are developed to calculate the characteristics of the proposed model. The results of numerical experiments are presented. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и системный анализ
dc.subject Системный анализ uk_UA
dc.title Методы анализа многоканальной системы обслуживания с мгновенной и отсроченной обратными связями uk_UA
dc.title.alternative Методи аналізу багатоканальної системи обслуговування із миттєвим та відтермінованим зворотними зв’язками uk_UA
dc.title.alternative Methods for analysis of multi-channel queuing systems with instantaneous and delayed feedback uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.872


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис