Показати простий запис статті

dc.contributor.author Kinelski, G.
dc.date.accessioned 2018-03-08T17:22:59Z
dc.date.available 2018-03-08T17:22:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation The essence of competition in the electrical power subsector / G. Kinelski // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 4 (50). — С. 115-123. — Бібліогр.: 51 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/130929
dc.description.abstract The aim and essence of competition is to achieve a possibly large increase in sales revenues for the supply side, as well as benefits associated with the purchase of goods and services for the demand side. As participants in a competitive market, businesses by their behaviors and actions wish to acquire production resources, the best possible competences among labor and management staff, as well as new outlet markets. This contributes to strengthening their competitive position. Competition in this case is intended to maximize their sales revenues and, from the perspective of the buyer, maximize the benefits from purchased goods or services. Competition, therefore, determines the relation which takes place between market participants. In the electrical power subsector these relations depend on the economic area in which a business operates – they will be different for electricity generating businesses and the wholesale energy trade market, different for the field of distribution, and completely different for retail sales of electrical power to end users. uk_UA
dc.description.abstract Мета і сутність конкуренції полягає на досягненні, можливо, значного збільшення доходів від продажів для «пропозиції», а також вигід, пов'язаних з купівлею товарів та послуг для «попиту». Будучи учасниками конкурентного ринку, підприємства своєю поведінкою і діями хочуть придбати виробничі ресурси, найкращих компетентних працівників і управлінський персонал, а також нові ринки збуту. Це сприяє зміцненню їх конкурентної позиції. Конкуренція в цьому випадку спрямована на максимізацію доходів від продажів і, з точки зору покупця, максимізує вигоди від придбаних товарів чи послуг. Тому конкуренція визначає ставлення, яке має місце між учасниками ринку. У підсекторі електроенергетики ці відносини залежать від економічної області, в якій працює бізнес: вони будуть відрізнятися для підприємств, які виробляють електроенергію, і оптового ринку торгівлі енергією, різного для сфери розповсюдження, і зовсім іншого для роздрібних продажів електроенергії кінцевим користувачам. uk_UA
dc.description.abstract Цель и сущность конкуренции заключается в достижении, возможно, значительного увеличения доходов от продаж для стороны предложения, а также выгод, связанных с покупкой товаров и услуг для стороны спроса. Будучи участниками конку¬рентного рынка, предприятия своим поведением и действиями хотят приобрести производственные ресурсы, наилучших компетентных работников и управленческий персонал, а также новые рынки сбыта. Это способствует укреплению их конкурентной позиции. Конкуренция, в этом случае, направлена на максимизацию доходов от продаж и, с точки зрения покупателя, максимизирует выгоды от приобретенных товаров или услуг. Поэтому конкуренция определяет отношение, которое имеет место между участниками рынка. В подсекторе электроэнергетики эти отношения зависят от экономической области, в которой работает бизнес: они будут отличаться для предприятий, производящих электроэнергию, и оптового рынка торговли энергией, различного для сферы распространения, и совершенно другого для розничных продаж электроэнергии конечным пользователям. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Marketing uk_UA
dc.title The essence of competition in the electrical power subsector uk_UA
dc.title.alternative Сутність конкуренції в електроенергетичному підсекторі uk_UA
dc.title.alternative Сущность конкуренции в электроэнергетическом подсекторе uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.137:620.9


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис